2018 MPB 16/13/512 - i5 vs i7
-
16/13/512 i5
Ψήφοι:57 69,5% -
16/13/512 i7
Ψήφοι:25 30,5%
-
- Σύνολο ψηφοφόρων
cman-uk
Πρωτότυπη αφίσα- 27 Οκτωβρίου 2009
- 31 Ιουλίου 2018
Η 16/13/512 θεωρείται το «γλυκό σημείο», αλλά πολλοί έχουν πάει με την CPU i5 αντί για το i7. Γιατί είναι αυτό? Έχω δει σχόλια που παραπέμπουν στο 'μην περιμένετε πολλά περισσότερα πηγαίνοντας για το i7'.
Για τους ιδιοκτήτες του 2018 MPB 16/13/512 για ποια CPU πήγες και γιατί;
QCassidy352
- 20 Μαρτίου 2003
- Περιοχή Κόλπου
- 31 Ιουλίου 2018
Ο cman-uk είπε: Περιμένω (11 μέρες και συνεχίζω) να φτάσει το MPB 13/16/512 i7 του 2018 και στο μεταξύ έκανα τις ακόλουθες παρατηρήσεις σχετικά με το MR:Όπως πάντα, εξαρτάται από το για το οποίο το χρησιμοποιείτε, αλλά η σύντομη απάντηση είναι ότι δεν υπάρχουν πολλές εργασίες, για τον τυπικό χρήστη, που θα βρουν τον τετραπύρηνο i5 ως τον περιοριστικό παράγοντα. Το i5 μπορεί επίσης να λειτουργεί πιο κρύα.
Η 16/13/512 θεωρείται το «γλυκό σημείο», αλλά πολλοί έχουν πάει με την CPU i5 αντί για το i7. Γιατί είναι αυτό? Έχω δει σχόλια που παραπέμπουν στο 'μην περιμένετε πολλά περισσότερα πηγαίνοντας για το i7'.
Για τους ιδιοκτήτες του 2018 MPB 16/13/512 για ποια CPU πήγες και γιατί;
Κυρία.
προς το
- 14 Μαρτίου 2009
- 31 Ιουλίου 2018
https://en.wikichip.org/wiki/intel/cores/coffee_lake_u
Απλώς η Apple έβαλε μια λίγη σήμανση στην επιλογή αναβάθμισης i5 -> i7 σε σχέση με το δικό της κόστος. Αν θέλεις το καλύτερο, θα ξεγελαστείς λίγο - τίποτα καινούργιο!
maflynn
Μεσολαβητής
Μέλος του προσωπικού- 3 Μαΐου 2009
- Βοστώνη
- 31 Ιουλίου 2018
cman-uk είπε: Για ιδιοκτήτες του 2018 MPB 16/13/512 για ποια CPU πήγες και γιατί;Δεν είναι για ποιον σκοπό το χρησιμοποιούν οι άλλοι, είναι η διαμόρφωση ενός μηχανήματος που να καλύπτει τις ανάγκες σας. Ποια είναι η προβλεπόμενη χρήση του;
SSD-GUY
- 20 Σεπτεμβρίου 2012
- Διάστερος
- 31 Ιουλίου 2018
Κυρία.
προς το
- 14 Μαρτίου 2009
- 31 Ιουλίου 2018
SSD-GUY είπε: Υπάρχουν σημεία αναφοράς που δείχνουν ότι το i5 έχει καλύτερη διάρκεια ζωής μπαταρίας από το i7 για το 13';Ανάλογα με τα μοτίβα χρήσης, δεν είναι αδιανόητο ότι θα μπορούσε να είναι το αντίστροφο, επειδή τα i7 είναι το κορυφαίο πυρίτιο που μπορεί να περάσει με ελαφρώς λιγότερη τάση.
Patcell
προς το
- 8 Αυγούστου 2016
- Κομητεία Μπέργκεν, NJ
- 31 Ιουλίου 2018
frou είπε: Ανάλογα με τα μοτίβα χρήσης, δεν είναι αδιανόητο ότι θα μπορούσε να είναι το αντίστροφο, επειδή τα i7 είναι το κορυφαίο πυρίτιο που μπορεί να περάσει με ελαφρώς λιγότερη τάση.Αυτό είναι αλήθεια. Ουσιαστικά, η διαφορά μεταξύ όλων των βαθμίδων των CPU σε μια δεδομένη γενιά είναι ότι οι πιο γρήγορες 'binned' ως υψηλότερης ποιότητας. Όταν το βράζετε, ουσιαστικά σημαίνει ότι ο υψηλότερος binned CPU (το i7 σε αυτήν την περίπτωση) μπορεί να λειτουργεί με υψηλότερη ταχύτητα ρολογιού ενώ παραμένει στο ίδιο TDP. Θεωρητικά, αυτό δεν θα πρέπει να έχει καμία επίδραση στην παραγωγή θερμότητας επειδή το TDP παραμένει το ίδιο.
Πηγαίνοντας αυτό ένα βήμα παραπέρα, όπως ανέφερε η προηγούμενη αφίσα, είναι πιθανό το i7 να λειτουργεί πιο δροσερό και να καταναλώνει λιγότερη ενέργεια επειδή είναι υψηλότερης ποιότητας. Τουλάχιστον, το i5 και το i7 δεν πρέπει να έχουν καμία διαφορά στην παραγωγή θερμότητας ή στη διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Αυτή είναι η κατανόησή μου μετά από μια συζήτηση με έναν σχεδιαστή CPU.
Τούτου λεχθέντος, προσωπικά δεν πιστεύω ότι η διαφορά μεταξύ του i5 και του i7 στο μοντέλο 13' αξίζει την τιμή αναβάθμισης.
Κυρία.
προς το
- 14 Μαρτίου 2009
- 31 Ιουλίου 2018
cman-uk
Πρωτότυπη αφίσα- 27 Οκτωβρίου 2009
- 31 Ιουλίου 2018
maflynn είπε: Δεν είναι για ποιο σκοπό το χρησιμοποιούν οι άλλοι, είναι η διαμόρφωση ενός μηχανήματος που να καλύπτει τις ανάγκες σας. Ποια είναι η προβλεπόμενη χρήση του;
Στην ερώτησή σας:
Βασικές αρχές: βαριά περιήγηση στο διαδίκτυο, επεξεργασία κειμένου, Excel, κ.λπ.
Χόμπι: Lightroom, Photoshop, iMovie και Premiere Pro - για επεξεργασία 4k, αλλά δίνω έμφαση στα βίντεο χόμπι σε αντίθεση με τις επαγγελματικές ανάγκες
Στο αρχικό σας σχόλιο:
Ακολούθησα την προσέγγιση να αποκτήσω τις καλύτερες προδιαγραφές που μπορείτε να αντέξετε οικονομικά. Ήμουν ρυθμισμένος στα 16 Gb 512 Gb (το προηγούμενο MBP μου είχε καθοριστεί σε 8 Gb και 256 Gb, οπότε ήξερα ότι τόσο η RAM όσο και ο SSD έπρεπε να αυξηθούν βάσει προηγούμενης χρήσης και μελλοντικής προστασίας) και αποφάσισα ότι μπορούσα να επεκταθώ στο i7 - και πάλι για λόγους 'μελλοντικής στεγανοποίησης' '. ντο
Codeseven
προς το
- 31 Δεκεμβρίου 2008
- 31 Ιουλίου 2018
Προτιμώ να πάρει Mac. Τα 13 MBP έχουν προταθεί ως εξαιρετική επιλογή, μνήμη 16 Gb, 512 SSD σίγουρα. Η ανησυχία μου, όπως και με το cman-uk, είναι το i5 ή το i7;
Marketh
- 21 Ιουλίου 2018
- Μάντσεστερ, Ηνωμένο Βασίλειο
- 31 Ιουλίου 2018
macnmac
προς το
- 18 Ιουνίου 2017
- Apple Park
- 31 Ιουλίου 2018
jerryk
Συνεισφέρων
- 3 Νοεμβρίου 2011
- SF Bay Area
- 31 Ιουλίου 2018
Πρώτον, η αύξηση της απόδοσης είναι μέτρια δεδομένης της αύξησης των τιμών.
Δεύτερον, η αύξηση της παραγωγής θερμότητας προκάλεσε στραγγαλισμό. Και αυτό δεν συνέβη μόνο στα MBP
Δεν έχω ιδέα αν ο περιορισμός ισχύει για την τρέχουσα παρτίδα επεξεργαστών, αλλά τα κέρδη εξακολουθούν να είναι μέτρια σε σχέση με τα σημεία αναφοράς. Έτσι, αν έπαιρνα ένα 13', θα έγερνα προς το i5.
justinf77
προς το
- 18 Μαΐου 2003
- 31 Ιουλίου 2018
Επίσης, το i5 συνήθως λειτουργεί πιο κρύα και έχει καλύτερη διάρκεια μπαταρίας από το i7. Γι' αυτό η Apple χρησιμοποιεί το i5 για αριθμούς μάρκετινγκ διάρκειας μπαταρίας και το i7 για τους αριθμούς μάρκετινγκ απόδοσης. Ακόμα κι εδώ, όμως, η διαφορά είναι μικρή, αλλά 20 λεπτά επιπλέον διάρκεια ζωής της μπαταρίας είναι πιο χρήσιμα για μένα από τη σπάνια περίπτωση που μπορεί να επωφεληθώ από μερικά δευτερόλεπτα που εξοικονομώ σε μια εργασία με το i7.
cman-uk
Πρωτότυπη αφίσα- 27 Οκτωβρίου 2009
- 31 Ιουλίου 2018
Ας ακούσουμε από το πλήρωμα του i7... V
vtgeek
- 21 Σεπτεμβρίου 2012
- 31 Ιουλίου 2018
Συμφωνώ απόλυτα με τον πυρήνα i5, 16 GB RAM, τα 512 GB SSD που είναι το γλυκό σημείο για τη σειρά προϊόντων 13 ιντσών.
Για μένα, επισκευάζοντας υπολογιστές άλλων ανθρώπων, εικονικές μηχανές, θα είχα παραγγείλει αυτό το μηχάνημα εκτός από ένα SSD 1 TB. Ωστόσο, το τοπικό μου κατάστημα Apple είχε τη διαμόρφωση σε απόθεμα με το i7. Αποκαλέστε το i7 το παρορμητικό μέρος της αγοράς μου. Η τιμή για να το αποκτήσετε τώρα σε συνδυασμό με μια αναβάθμιση επεξεργαστή....
Δεν νομίζω ότι είναι λάθος κίνηση με την τρέχουσα σειρά προϊόντων του Touch Bar MacBook Pro από άποψη απόδοσης. Είναι το πρώτο μηχάνημα από τα 20 που αγόρασα το AppleCare..
Wags
- 5 Μαρτίου 2006
- Νεμπράσκα, ΗΠΑ
- 31 Ιουλίου 2018
Lennyvalentin
- 25 Απριλίου 2011
- 31 Ιουλίου 2018
Ο cman-uk είπε: Ας ακούσουμε από το πλήρωμα του i7...Λοιπόν, οι άλλοι μπορεί να αισθάνονται διαφορετικά φυσικά, αλλά δίνω προτεραιότητα στην απόδοση των γραφικών και η καλύτερη GPU είναι στο i7, οπότε ορίστε. Επίσης, όπως ανέφερε κάποιος, το i7 παίρνει την πλήρη κρυφή μνήμη L2. Στο παρελθόν, η GPU θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει την CPU L2 ως buffer για να μειώσει την κίνηση της εξωτερικής μνήμης (η οποία είναι αργή σε φορητό υπολογιστή), αλλά αυτές τις μέρες μπορεί να υπάρχει περισσότερος χώρος στο καλούπι για την αποκλειστική μνήμη cache γραφικών, καθώς και το τσιπ 128MB Crystalwell eDRAM επίσης, οπότε ίσως η απομάκρυνση της CPU L2 δεν είναι πλέον απαραίτητη.
Είμαι περίεργος να δω επιτέλους πώς λειτουργούν τα πράγματα σε σύγχρονα ενσωματωμένα γραφικά. Η sandy bridge iGPU στο τρέχον MBP μου βασίζεται μόνο στην κύρια μνήμη DRAM, η οποία είναι αργή με τα σημερινά πρότυπα στα 1333MT, επομένως η απόδοση των γραφικών ήταν πολύ αδύναμη σε pixel που δεν ήταν αμφιβληστροειδής 1280*800-κάτι. Αυτό είναι χαμηλό rez σήμερα, τα iphone έχουν περισσότερα pixel αυτές τις μέρες για chrissakes, και ήταν τρομερά αργό γενικά. Όταν ο υπολογιστής ήταν σχετικά καινούργιος, θα μπορούσα να παίξω WoW σε αυτόν εάν γκρέμιζα τις ρυθμίσεις. Θυμάμαι ότι έκανα καθημερινές αποστολές στο Deepholme κατά την εποχή του Cataclysm στο φορητό υπολογιστή μου, καθόμουν σε ένα καφέ χρησιμοποιώντας τη σύνδεση στο internet του συνδεδεμένου τηλεφώνου μου, αλλά καθώς περνούσαν τα χρόνια και το παιχνίδι γινόταν πιο απαιτητικό, η απόδοση έπεφτε κατακόρυφα. Τώρα το WoW δεν ξεκινά πια. «Η κάρτα γραφικών σας δεν υποστηρίζεται», λέει. Καλά, ευχαριστώ Ομπάμα! χαχαχα
Ελπίζω λοιπόν να πάρω το δικό μου σήμερα, αφού έχουν περάσει περισσότερες από δύο εβδομάδες από τότε που παρήγγειλα, και μου είπαν '1-2 εβδομάδες'. Αλλά δεν κρατάω την ανάσα μου, γιατί ποτέ δεν είμαι τόσο τυχερός. Λοιπόν... meh. χαχαχα
ανάποδα
προς το
- 10 Απριλίου 2017
- 31 Ιουλίου 2018
Ο cman-uk είπε: Είναι ενδιαφέρον ότι οι περισσότερες από τις απαντήσεις μέχρι στιγμής είναι υπέρ του i5 και ωστόσο η δημοσκόπηση δείχνει επί του παρόντος το 42% υπέρ του i7 - όχι ένα ασήμαντο ποσοστό.Λατρεύω το i7 μου. Είναι εξαιρετικά γρήγορο και εύχρηστο και λειτουργεί καλά. Οι θαυμαστές μου δεν τρέχουν σχεδόν ποτέ με απλές εργασίες, όπως η περιήγηση στο web. Οι θερμοκρασίες εγγύτητας της CPU (0RPM) κυμαίνονται από 28-38 κατά μέσο όρο. Και η διάρκεια ζωής της μπαταρίας ήταν εξαιρετική σε αυτό που θα περίμενα, ανάλογα με το τι κάνω. Έχω παρατηρήσει με 2-3 κλικ κάτω από το 100% φωτεινότητα η διάρκεια ζωής της μπαταρίας δεν πέφτει κατακόρυφα. Νομίζω ότι οι οθόνες τους έχουν βελτιωθεί στο τμήμα αποδοτικότητας από το 2012.
Ας ακούσουμε από το πλήρωμα του i7...
Δεν λέω ότι το i5 δεν θα ήταν παρόμοιο ή ίδιο. Αλλά δεν έχω μετανιώσει και κανένα θέμα μέχρι στιγμής με το i7.
tonyz123456
- 4 Απριλίου 2017
- 31 Ιουλίου 2018
New_Mac_Smell
- 17 Οκτωβρίου 2016
- Σαγκάη
- 31 Ιουλίου 2018
Ο Codeseven είπε: Όχι για να κλέβω το νήμα του cman-uk, αλλά αυτό είναι ένα επίκαιρο θέμα και για μένα, δηλαδή 13 MBP i5 έναντι i7. Στην περίπτωσή μου, βοηθάω έναν φίλο να προετοιμαστεί για το πανεπιστήμιο στο Ηνωμένο Βασίλειο. Σπουδάζει Αρχιτεκτονικό Σχέδιο. Οι σημειώσεις για αυτό το χονδροειδές προτείνουν έναν υπολογιστή με μνήμη τουλάχιστον 16 Gb, 500+ HD και «γρήγορο» επεξεργαστή. Το λογισμικό που χρησιμοποιείται είναι το Adobe Creative Suite, το Vectorworks και το Rhino. Ο καθηγητής της λέει ότι προτιμά προσωπικά τους Mac, αλλά θα κερδίσει περισσότερα χρήματα με έναν υπολογιστή (επίσης, νομίζω ότι όλα αυτά τα προγράμματα υπολογιστών βασίζονται σε υπολογιστή; Ωστόσο, θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει χονδρικά το BootCamp).
Προτιμώ να πάρει Mac. Τα 13 MBP έχουν προταθεί ως εξαιρετική επιλογή, μνήμη 16 Gb, 512 SSD σίγουρα. Η ανησυχία μου, όπως και με το cman-uk, είναι το i5 ή το i7;
Το λογισμικό που αναφέρεται είναι σε MacOS. Ωστόσο, θα εκπλαγώ πολύ αν άκουγα ότι σπουδάζουν Αρχιτεκτονική και δεν χρησιμοποιούν AutoCAD και 3DS MAX - αυτά είναι βιομηχανικά πρότυπα λίγο πολύ, όπως το PhotoShop κ.λπ. Θα ήταν καλύτερα με έναν υπολογιστή Windows και να χρησιμοποιούν λογισμικό Autodesk, θα τα εγκαθιστούσε καλύτερα στο χώρο εργασίας, καθώς όλοι απαιτούν από εσάς να έχετε κάποια κατανόηση του AutoCAD/3DS MAX, πιθανότατα θα ήταν εντάξει με τη γνώση της Vectorworks, αλλά μόνο πολύ μικρές ανεξάρτητες εταιρείες θα το χρησιμοποιούσαν αυτό. Ακριβώς για σκέψη ούτως ή άλλως, αλλά είστε το καλύτερο λογισμικό εκμάθησης που θα χρησιμοποιήσετε πραγματικά στον επαγγελματικό κόσμο μετά το μάθημα.
Διαφορετικά, θέλετε μια αξιοπρεπή CPU, δεν χρειάζεστε ό,τι καλύτερο υπάρχει - είναι μόνο ένα πανεπιστημιακό μάθημα, όχι ακριβώς το μοντέλο ενός ουρανοξύστη. Η GPU είναι μια χαρά για να πάρεις μέτρια. Προσωπικά θα συμβούλευα μια παρόμοια ρύθμιση καθώς τα 16 GB RAM/SSD είναι ό,τι θέλετε, τα 256 GB είναι καλά, τα 512 GB είναι καλύτερα και τουλάχιστον ένας επεξεργαστής i5.
Η αγορά ενός Mac είναι μια εξαιρετική πολυτέλεια, ειδικά αν σκέφτονται να βάλουν τα Windows κατευθείαν σε αυτό. Πληρώνετε πολλά χρήματα για λειτουργίες που δεν χρησιμοποιείτε. Και το πανεπιστήμιο δεν είναι φθηνό, αυτά τα χρήματα ξοδεύονται πολύ καλύτερα αλλού.
Επίσης, ως ένα σημείο, οποιοδήποτε στούντιο πανεπιστημίου αξίζει το αλάτι του θα έχει ένα στούντιο υπολογιστών γεμάτο υπολογιστές ρυθμισμένο για να τρέχει αυτό το λογισμικό, μετά το πανεπιστήμιο, δεν θα χρειάζεται καθόλου αυτόν τον φορητό υπολογιστή, καθώς όποια εταιρεία εργάζονται θα παρέχει έναν υπολογιστή (Θα πολύ σπάνια βλέπω Mac σε αυτόν τον κόσμο). Θα πρότεινα λοιπόν ανεπιφύλακτα, εκτός αν είναι πλούσιοι, να αποκτήσετε απλώς έναν «αξιοπρεπή» φορητό υπολογιστή με Windows, οτιδήποτε περίπου £ 1200 θα είναι περισσότερο από άφθονο, και θα είναι εντάξει. Διαφορετικά θα χρειαστείτε τα 15', και με βασικές αναβαθμίσεις + AC κοιτάτε πιο κοντά στις 3000 £. Για κάτι που θα είναι ένα χαρτί στο τέλος του μαθήματος και θα είναι οριακά χρήσιμο κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
Καλή τύχη!
Κυρία.
προς το
- 14 Μαρτίου 2009
- 1 Αυγούστου 2018
Ο Lennyvalentin είπε: Είμαι περίεργος να δω επιτέλους πώς τρέχουν τα πράγματα σε σύγχρονα ενσωματωμένα γραφικά.Έχω μια ίσως παράλογη αγάπη για τα καλά ενσωματωμένα γραφικά. Η γενική ιδέα System-On-A-Chip/Package είναι πολύ ωραία.
Ελέγξτε το, υπάρχει το EDRAM συνδεδεμένο με την CPU/GPU και το Northbridge (γνωστό και ως PCH) ακριβώς εκεί στο ίδιο πακέτο.
Προβολή στοιχείου πολυμέσων 'data-single-image='1'>
Προβολή στοιχείου πολυμέσων 'data-single-image='1'>
Lennyvalentin
- 25 Απριλίου 2011
- 1 Αυγούστου 2018
frou είπε: Ελέγξτε το, υπάρχει το EDRAM συνδεδεμένο με την CPU/GPU και το Northbridge (γνωστό και ως PCH) ακριβώς εκεί στο ίδιο πακέτο.Είναι ένα πολύ προσεγμένο, συμπαγές σχέδιο, έτσι δεν είναι; Αντιδράσεις:Κυρία. σι
Ενέργεια Buran
- 9 Οκτωβρίου 2017
- 1 Αυγούστου 2018
Ο cman-uk είπε: Περιμένω (11 μέρες και συνεχίζω) να φτάσει το MPB 13/16/512 i7 του 2018 και στο μεταξύ έκανα τις ακόλουθες παρατηρήσεις σχετικά με το MR:
Η 16/13/512 θεωρείται το «γλυκό σημείο», αλλά πολλοί έχουν πάει με την CPU i5 αντί για το i7. Γιατί είναι αυτό? Έχω δει σχόλια που παραπέμπουν στο 'μην περιμένετε πολλά περισσότερα πηγαίνοντας για το i7'.
Για τους ιδιοκτήτες του 2018 MPB 16/13/512 για ποια CPU πήγες και γιατί;
Αυτό που δεν μου αρέσει στους φορητούς υπολογιστές είναι η θερμότητα, οι υψηλές θερμοκρασίες της CPU και ο θόρυβος του ανεμιστήρα. Δεν μπόρεσα να βρω πρόσφατες δοκιμές, αλλά είμαι διατεθειμένος να στοιχηματίσω ότι ένα i7 υπό φορτίο, παρόλο που έχουν το ίδιο TDP, θα κάνει το laptop πιο ζεστό και θα καταναλώσει περισσότερη μπαταρία. Λοιπόν, θα πήγαινα με το i5.
maflynn
Μεσολαβητής
Μέλος του προσωπικού- 3 Μαΐου 2009
- Βοστώνη
- 2 Αυγούστου 2018
Buran-energia είπε: οι φορητοί υπολογιστές είναι θερμότητα, υψηλές θερμοκρασίες CPU και θόρυβος ανεμιστήραΣυμφωνώ και στις δύο περιπτώσεις, είχα έναν φορητό υπολογιστή Razer 15' και οι θερμοκρασίες ήταν λίγο καλύτερες από το MBP μου, αλλά οι θαυμαστές ήταν πολύ πιο αισθητές. Το μισούσα αυτό, δοκίμασα όλα τα είδη των πραγμάτων και κατάφερα κάπως να μειώσω τον ήχο, αλλά με κόστος αυξημένης θερμότητας.
Έχω διαμορφώσει τα 15' MBP μου, επομένως είναι πολύ πιο ήσυχο και η ζέστη δεν είναι τόσο κακή για πολλές από τις εργασίες μου.
Δημοφιλείς Αναρτήσεις