Αλλα

Mac Ασχολήθηκε ποτέ με Διακριτά Μαθηματικά;

χρονο1081

Πρωτότυπη αφίσα
26 Ιανουαρίου 2008
Νησί Nublar
  • 29 Ιουνίου 2010
Γεια σας παιδιά.

Έχω ένα μάθημα Διακριτών Μαθηματικών που έρχεται και έψαξα στο google για να δω τι είδους μαθηματικά είναι και οι ορισμοί είναι παντού. Στην πραγματικότητα, τα περισσότερα μέρη καταλήγουν να λένε πράγματα όπως 'Κανείς δεν ξέρει πραγματικά τον ακριβή ορισμό των διακριτών μαθηματικών μπλα μπλα'.

Αναρωτιόμουν λοιπόν αν κάποιος που το έχει πάρει για την πληροφορική θα μπορούσε να ρίξει φως στο θέμα;

Ο λόγος που ρωτάω είναι ότι προσπαθώ να μετρήσω τη δυσκολία του μαθήματος μιας και είμαι διαδικτυακός μαθητής που εργάζεται 84 ώρες την εβδομάδα (12 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, ως εργολάβος σε μια εχθρική χώρα). Αν φαίνεται ότι μπορεί να είναι κάτι πολύ δύσκολο για μένα, θα το ξαναπρογραμμάτιζα μέχρι να επιστρέψω οριστικά στο σπίτι.

Ξέρω ότι δεν υπάρχει πολύ συγκεκριμένη απάντηση σε αυτήν την ερώτηση, αλλά αν κάποιος έχει παρακολουθήσει αυτό το μάθημα για την επιστήμη των υπολογιστών, τι είδους πράγματα μάθατε; Πρέπει επίσης να γράψουμε προγράμματα για να λύσουμε τα προβλήματα που μαθαίνουμε και διαβάζοντας αποσπάσματα από διάφορα βιβλία φαίνεται ότι η τάξη σχετίζεται κάπως στενά με την τεχνητή νοημοσύνη.

Οποιαδήποτε βοήθεια θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα

mfram

23 Ιανουαρίου 2010


Σαν Ντιέγκο, Καλιφόρνια ΗΠΑ
  • 30 Ιουνίου 2010
Το Discrete Math καλύπτει πολλά πράγματα. Ορισμένα από αυτά περιλαμβάνουν αποδείξεις, μαθηματική επαγωγή, θεωρία συνόλων, μεταθέσεις, αφηρημένη άλγεβρα, πολυώνυμα γεννήτριας, θεωρία δακτυλίων, πεδία Galois... που τελικά οδηγούν στα μαθηματικά που σχετίζονται με τους κωδικούς διόρθωσης σφαλμάτων. Αστεία πράγματα. Δεν θα τα πάρετε όλα αυτά σε ένα μάθημα.

lee1210

10 Ιανουαρίου 2005
Ντάλας, Τέξας
  • 30 Ιουνίου 2010
Υποθέτω ότι οποιοσδήποτε εδώ με πτυχίο CS έπρεπε να κάνει κάποιου είδους διακριτά μαθηματικά. Το μάθημά μου κάλυψε πολλές αποδείξεις, θεωρία συνόλων, θεωρία γραφημάτων, κάποια αναδρομή και ανάλυση πολυπλοκότητας (σημειογραφία O). Αυτό ήταν το πρώτο μάθημα στο οποίο εισήχθη το πρόβλημα του περιοδεύοντος πωλητή.

Εκ των υστέρων ήταν μια καλή πορεία και όλες οι πληροφορίες ήταν κρίσιμες. Εκείνη την εποχή το μισούσα και ήταν τιμωρητικά δύσκολο. Μας επέτρεπαν να κάνουμε την εργασία σε ομάδες και 6-8 από εμάς μαζευόμασταν για 4-6 ώρες την εβδομάδα, δουλεύοντας επίσης ανεξάρτητα τα πράγματα και θα είχαμε ακόμα προβλήματα να τελειώσουμε. Επίσης, ο καθηγητής μίλησε μονότονα, έσβησε όλα τα φώτα και έκλεισε τα στόρια για να παρουσιάσει διαφάνειες. Ήταν μια πραγματική μάχη για να μείνεις ξύπνιος.

Φαίνεται ότι έχετε αρκετά στο πιάτο σας αυτή τη στιγμή. Δεν ακούγεται η κατάλληλη στιγμή για να ασχοληθείτε με αυτό το μάθημα ή οποιοδήποτε μάθημα. Μπράβο σου αν θέλεις να προσπαθήσεις, αλλά πραγματικά θα κρατούσα μέχρι να μπορέσεις να αφιερώσεις περισσότερο χρόνο και ενέργεια.

-Ανάγνωση

TuffLuffJimmy

6 Απριλίου 2007
Portland, OR
  • 30 Ιουνίου 2010
Το πήρα. Το πιο δύσκολο μάθημα ποτέ (μέχρι στιγμής). ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΣΚΛΗΡΑ. Δεν θα συνιστούσα να παρακολουθήσετε το μάθημα διαδικτυακά. Είναι σίγουρα ένα μάθημα όπου θέλετε να είστε σε κάθε διάλεξη και να έχετε έναν πολύ διαθέσιμο δάσκαλο, ώστε να μπορείτε να κάνετε πολλές ερωτήσεις.




μόλις τελείωσα το πρώτο έτος, btw.

χρονο1081

Πρωτότυπη αφίσα
26 Ιανουαρίου 2008
Νησί Nublar
  • 30 Ιουνίου 2010
Ευχαριστώ παιδιά για όλες τις πληροφορίες

Λοιπόν, κάλεσα το σχολείο για να ανταλλάξω την τάξη με μια άλλη, αλλά δυστυχώς πρέπει να την παρακολουθήσω για να περάσω στο τελευταίο μάθημα επιπέδων 300 που έχω και στα 400 μαθήματα επιπέδων μου, που είναι το μόνο που μου έχουν απομείνει. Δεν μπορώ να το αφήσω, καθώς αυτό θα με βάλει κάτω από το καθεστώς πλήρους απασχόλησης και μετά θα πρέπει να πληρώσω περισσότερα $$$.

Το χειρότερο είναι ότι το άλλο μάθημά μου που έχω αυτό το εξάμηνο είναι μια «Εισαγωγή» στην τρισδιάστατη μοντελοποίηση και τον ήχο που κάνει τους μαθητές να κάνουν μια μικρή ταινία 3D κινουμένων σχεδίων από την αρχή (που σημαίνει ότι φτιάχνω τα μοντέλα, τις υφές, τα κινούμενα σχέδια, κ.λπ. καθώς και το soundtrack, φωνές και ηχητικά εφέ!). Κάποια «εισαγωγή» ε; Χαχαχα. (Είμαι πολύ χαρούμενος που άρχισα να διδάσκω τον εαυτό μου Μάγια πριν από ένα χρόνο).

Έχω κολλήσει λοιπόν και με τις δύο τάξεις αφού ουσιαστικά είναι μαθήματα πύλης για να φτάσω στα υπόλοιπα μαθήματα.

Ω, εύχομαι καλή τύχη! Είμαι σίγουρος ότι θα το χρειαστώ


(Ξεκίνησα επίσης να διαβάζω το βιβλίο μου Discrete Mathematics, φαίνεται αρκετά προκλητικό. Θα πρέπει να αναλύσω ορισμένες δομές δεδομένων που χρησιμοποιώ σπάνια, καθώς και την αναδρομή, καθώς αυτό είναι ακόμα ένα πράγμα που έχω χρησιμοποιήσει μόνο λίγες φορές ). Ή

oldMac

προς το
25 Οκτωβρίου 2001
  • 30 Ιουνίου 2010
Το καλύτερο μάθημα μαθηματικών που παρακολούθησα ποτέ

Θα χτυπήσω για να σας ενημερώσω ότι ήταν ένα από τα πιο εύκολα μαθήματα μαθηματικών που παρακολούθησα και ένα από τα πιο ενδιαφέροντα. Ενδεχομένως να το βρήκα πιο εύκολο γιατί ήταν ενδιαφέρον και είχα έναν πολύ καλό καθηγητή. Βρήκα ότι η σειρά calc μου ήταν πολύ πιο δύσκολη και λιγότερο πρακτική για την εφαρμογή της επιστήμης των υπολογιστών. Μ

mdatwood

προς το
14 Απριλίου 2010
Ανατολική Ακτή, ΗΠΑ
  • 30 Ιουνίου 2010
Ο oldMac είπε: Θα χτυπήσω για να σας ενημερώσω ότι ήταν ένα από τα πιο εύκολα μαθήματα μαθηματικών που παρακολούθησα και ένα από τα πιο ενδιαφέροντα. Ενδεχομένως να το βρήκα πιο εύκολο γιατί ήταν ενδιαφέρον και είχα έναν πολύ καλό καθηγητή. Βρήκα ότι η σειρά calc μου ήταν πολύ πιο δύσκολη και λιγότερο πρακτική για την εφαρμογή της επιστήμης των υπολογιστών.

Αυτό. Το πτυχίο CS μου απαιτούσε 2 εξάμηνα διακριτών μαθηματικών. Τα βρήκα διασκεδαστικά, ενδιαφέροντα και όχι τόσο δύσκολα. Για μένα ήταν πολύ καλύτερα από τον λογισμό.

Τα διακριτά μαθηματικά είναι πραγματικά ένας συνδυασμός τόσων άλλων θεμάτων που είναι δύσκολο να συνοψιστούν σε μία μόνο ανάρτηση. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, πρέπει να ξεκινήσετε εδώ .

lee1210

10 Ιανουαρίου 2005
Ντάλας, Τέξας
  • 30 Ιουνίου 2010
προς το oldMac και mdatwood :
Είτε ο δικός σου τρόπος είναι πιο έξυπνος, είτε ο εγκέφαλός σου λειτουργεί διαφορετικά από τον δικό μου. Υποθέτω ότι ο καθηγητής μπορεί επίσης να είχε πολλά να κάνει με αυτό, αλλά το διακριτό μου μάθημα στα μαθηματικά μάς έριξε (τους εαυτούς μου και τους συμμαθητές μου).

Υπήρχε, βασικά, μια προαπαιτούμενη σκάλα, και κάθε βήμα στην πορεία είχε ένα μάθημα που είχε περίπου 20-33% ποσοστό αποτυχίας. Πρέπει να επαναλάβεις μία τάξη μία φορά και μετά ήσουν εκτός προγράμματος. Η διακριτή τάξη μαθηματικών ήταν ένα από αυτά. Δεν ξέρω αν αυτό ήταν από σχέδιο ή η «εξάλειψη των ζιζανίων» ήταν απλώς ένα φυσικό αποτέλεσμα ενός αυστηρού προγράμματος, αλλά ήμουν πολύ χαρούμενος που τσίρισα από κάποιες από αυτές τις τάξεις.

-Ανάγνωση

χρονο1081

Πρωτότυπη αφίσα
26 Ιανουαρίου 2008
Νησί Νούμπλαρ
  • 30 Ιουνίου 2010
Έτσι κάνει τα πράγματα το σχολείο που έχω τώρα, έχουν πολλά μαθήματα για ξεχορτάριασμα.

Στην πραγματικότητα είμαι στο τρίτο μου κολέγιο. South Hills Business School -> Penn State University -> και τώρα οι DeVry και DeVry φαίνεται να έχουν τα πιο άσχημα μαθήματα από τα τρία (το μάθημα φυσικής τους είναι γελοία σκληρό, το πιο δύσκολο που είχα ποτέ). Μισό φοβάμαι να δω τι θα συνεπάγεται αυτό το μάθημα.

Έχω ακούσει έναν τεράστιο συνδυασμό απόψεων για τα Διακριτά Μαθηματικά, κάποιοι που γνωρίζω είπαν ότι ήταν το πιο δύσκολο πράγμα που πήραν ποτέ, άλλοι είπαν ότι ήταν αρκετά εύκολο.

Κοιτάζοντας το αναλυτικό πρόγραμμα, εξετάζουμε ολόκληρο το βιβλίο των 700 σελίδων σε 8 εβδομάδες και έχουμε έναν τόνο προγραμματιστικών εργασιών, οπότε φαίνεται ότι μπορεί να είναι λίγο πρόκληση lol.

Ευτυχώς αυτές οι εργασίες είναι μόνο κονσόλα και όχι MFC, ώστε να μπορώ να τις γράψω στο mac μου

NT1440

Συνεισφέρων
18 Μαΐου 2008
  • 30 Ιουνίου 2010
Το πήρε και απέτυχε την πρώτη φορά. Θα το επαναλάβω αυτό το φθινόπωρο για να μπορέσω να συνεχίσω με το πρόγραμμα CS μου.

Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι ακόμα κι αν φαίνεται εύκολο στην αρχή (πραγματικά ήταν) ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΣΑΣ γιατί θα γίνει αρκετά δύσκολο.

Επίσης, ****αποδείξεις μίσους (ο λόγος που απέτυχα, που ακόμα δεν μου έχει εξηγηθεί πώς σχετίζεται με το CS περισσότερο από τα διασκεδαστικά πράγματα όπως οι λογικές πύλες). Μπορεί κάποιος να μου πει γιατί οι αποδείξεις θα γίνουν το κύριο επίκεντρο μιας τάξης τύπου CS; Μ

mdatwood

προς το
14 Απριλίου 2010
Ανατολική Ακτή, ΗΠΑ
  • 30 Ιουνίου 2010
lee1210 είπε: να oldMac και mdatwood :
Είτε ο δικός σου τρόπος είναι πιο έξυπνος, είτε ο εγκέφαλός σου λειτουργεί διαφορετικά από τον δικό μου. Υποθέτω ότι ο καθηγητής μπορεί επίσης να είχε πολλά να κάνει με αυτό, αλλά το διακριτό μου μάθημα στα μαθηματικά μάς έριξε (τους εαυτούς μου και τους συμμαθητές μου).

Υπήρχε, βασικά, μια προαπαιτούμενη σκάλα, και κάθε βήμα στην πορεία είχε ένα μάθημα που είχε περίπου 20-33% ποσοστό αποτυχίας. Πρέπει να επαναλάβεις μία τάξη μία φορά και μετά ήσουν εκτός προγράμματος. Η διακριτή τάξη μαθηματικών ήταν ένα από αυτά. Δεν ξέρω αν αυτό ήταν από σχέδιο ή η «εξάλειψη των ζιζανίων» ήταν απλώς ένα φυσικό αποτέλεσμα ενός αυστηρού προγράμματος, αλλά ήμουν πολύ χαρούμενος που τσίρισα από κάποιες από αυτές τις τάξεις.

-Ανάγνωση

Δεν νομίζω ότι είμαι πιο έξυπνος από κανέναν. Είχα έναν υπέροχο δάσκαλο (τον ίδιο και για τις δύο τάξεις) και μου αρέσουν πολύ τα διακριτά μαθηματικά, οπότε φυσικά σπούδασα περισσότερο. Δεν τα πήγαινα τόσο καλά στα μαθήματα του λογισμού μου, αν και θα ήθελα να μπορούσα να τα ξαναδώσω σήμερα, επειδή το συνολικό ενδιαφέρον μου για τα μαθηματικά έχει αυξηθεί πολύ από τότε που αποφοίτησα πριν από χρόνια.

Και έχεις δίκιο, το πρόγραμμά μου είχε 2 μαθήματα αποτυχίας - διακριτά μαθηματικά και την 1η τάξη προγραμματισμού. Κατάφερα το Α και στα δύο γιατί με ενδιέφεραν τα μαθήματα που πήγα σε μια σχολή φιλελεύθερων τεχνών και θυμάμαι ότι οι βαθμοί μου θα έβγαιναν και θα ήταν Α στην κύρια μου (CS) και Γ σε οτιδήποτε άλλο. Κατάφερα ακόμη και να αποτύχω στα ισπανικά μερικές φορές

NT1440 είπε: Το πήρε και απέτυχε την πρώτη φορά. Θα το επαναλάβω αυτό το φθινόπωρο για να μπορέσω να συνεχίσω με το πρόγραμμα CS μου.

Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι ακόμα κι αν φαίνεται εύκολο στην αρχή (πραγματικά ήταν) ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΣΑΣ γιατί θα γίνει αρκετά δύσκολο.

Επίσης, ****αποδείξεις μίσους (ο λόγος που απέτυχα, που ακόμα δεν μου έχει εξηγηθεί πώς σχετίζεται με το CS περισσότερο από τα διασκεδαστικά πράγματα όπως οι λογικές πύλες). Μπορεί κάποιος να μου πει γιατί οι αποδείξεις θα γίνουν το κύριο επίκεντρο μιας τάξης τύπου CS;

Δείτε τις αποδείξεις ως άσκηση σκέψης. Αντί να προσπαθείτε να απομνημονεύσετε αποδείξεις, φροντίστε να τις κατανοήσετε. Οι αποδείξεις είναι χρήσιμες γιατί σας διδάσκουν να σκέφτεστε λογικά (έκπτωση, αντιπαράδειγμα κ.λπ.) και συστηματικά (μην χάσετε βήματα που ανακατεύουν τη λογική σας). Η σκέψη με αυτόν τον τρόπο είναι κρίσιμη όταν δυσκολεύεστε να εντοπίσετε σφάλματα μεταξύ άλλων.

Θέλετε πολύ σκληρά; Είχα αυτόν έναν δάσκαλο που περίμενε να μάθουμε πρόσθετο υλικό κατά τη διάρκεια του τεστ. Το παρομοίασα με το να διδάσκομαι να πολλαπλασιάζω και μετά να το καταλαβαίνω αρκετά καλά ώστε να μάθω να κάνω διαίρεση στο τεστ. Το μόνο μάθημα που έχω παρακολουθήσει ποτέ μου έδινε εφιάλτες

χρονο1081

Πρωτότυπη αφίσα
26 Ιανουαρίου 2008
Νησί Nublar
  • 30 Ιουνίου 2010
Έχω καταφέρει να περάσω όλα τα μαθήματα βοτάνισης μέχρι τώρα με το Α. Είχαμε «Εισαγωγή στο υλικό υπολογιστή» που έμοιαζε περισσότερο με αρχιτεκτονική συστήματος και αφορούσε λογικές πύλες, διαχείριση μνήμης και άφθονο x86 assembler. Αυτό ήταν το πρώτο μάθημα «προγραμματισμού» που είχα στο DeVry. Έπρεπε να γράψουμε συμπίεση δεδομένων και να κάνουμε κάποιες εργασίες χαμηλού επιπέδου γραφικών. Χάρηκα τόσο πολύ που γνώριζα ήδη καλά τη C και τη C++ επειδή ο x86 assembler ήταν ένα εντελώς άλλο ζώο. Ξέρω ότι ήμουν ένας από τους λίγους που πέρασαν.

Στη συνέχεια, το απαίσιο (όπως στο σκληρό, όχι απαίσιο περιεχόμενο) μάθημα φυσικής. Δεν μπορούσα να πιστέψω πόσο τρελά δύσκολο ήταν. Πήρα πτυχίο φυσικής στο Penn State και νόμιζα ότι ήμουν καλός στη φυσική. Πήρα ένα Α στο μάθημα φυσικής του DeVry, αλλά ωμ σοβαρά το υλικό ήταν τόσο δύσκολο και έπρεπε να δουλέψω σκληρά γι' αυτό. Φυσικά, όντας συνδεδεμένοι, κατασκευάζουν τα πάντα έτσι ώστε να μην μπορούν να γκουγκλάρουν και να πειράζουν λέγοντας ότι όλα είναι «ανοιχτά βιβλία, ανοιχτές σημειώσεις, ανοιχτό διαδίκτυο». Αν δεν ξέρεις την ύλη, δεν θα περάσεις. Γνωρίζω ήδη δύο άτομα που απέτυχαν στο σχολείο γιατί θεώρησαν ότι δεν χρειαζόταν να σπουδάσουν και μπορούσαν να αναζητήσουν τις απαντήσεις στο google. Έχοντας ένα χρόνο μπροστά τους προσπάθησα να τους προειδοποιήσω αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Πάντα υπάρχουν εκείνοι που παίρνουν τον τεμπέλικο δρόμο.

Εν πάση περιπτώσει, διαβάζω αυτό το βιβλίο Διακριτικά Μαθηματικά τις τελευταίες ώρες και πρέπει να πω ότι είναι αρκετά ενδιαφέρον και μπορώ να δω πού θα ήταν αρκετά εφαρμόσιμο. (Θα κάνω επίσης όλες τις ασκήσεις προγραμματισμού για να προσπαθήσω να ξεκινήσω ) Τα μαθήματα ξεκινούν σε 5 ημέρες XD Μ

mdatwood

προς το
14 Απριλίου 2010
Ανατολική Ακτή, ΗΠΑ
  • 30 Ιουνίου 2010
Καλή τύχη και συνεχίστε την καλή στάση!

Αγαπώ το σχολείο. Τελείωσα το MsCS μου πριν από 2 χρόνια και αρχίζω να χάνω ξανά τα μαθήματα. Μου άρεσε ιδιαίτερα η κυρία μου επειδή οι δάσκαλοι είναι λιγότερο δάσκαλοι και περισσότερο σαν συνομήλικοι και οι τάξεις είναι πιο εστιασμένες. Σκέφτηκα να κάνω διδακτορικό, αλλά δεν υπάρχει σχολείο κοντά που να προσφέρει οτιδήποτε σχετίζεται με CS και θα έπρεπε να παρατήσω τη δουλειά μου και να επιστρέψω στα noodles ramen. Ένα άλλο πράγμα είναι ότι είμαι πολύ γενικός και αυτό συνήθως δεν ταιριάζει με ένα διδακτορικό όπου ο στόχος είναι συχνά να γίνω ειδικός σε ένα πράγμα.

Εάν έχετε περισσότερες ερωτήσεις για το σχολείο, φροντίστε να ρωτήσετε. Η καθημερινή μου δουλειά δεν με προκαλεί σχεδόν με τους ίδιους τρόπους.

χρονο1081

Πρωτότυπη αφίσα
26 Ιανουαρίου 2008
Νησί Nublar
  • 30 Ιουνίου 2010
Θα ήθελα πολύ να πάω για Master. Στην πραγματικότητα, το σχεδιάζω. Έχω κοιτάξει όλα τα μέρη για να αποκτήσω ένα master (ειδικά το DigiPen αφού πάντα ήθελα να πάω εκεί και σκοπεύω να ζήσω στο Redmond).

Το αστείο είναι πίσω στο γυμνάσιο, ΜΙΣΩ το σχολείο και δεν ήθελα καν να πάω στο κολέγιο. Νόμιζα ότι ήμουν κακός στα μαθηματικά και σε όλα τα πράγματα που απέτυχα στο γυμνάσιο (και στη φυσική).

Μετά μια μέρα έκανε κλικ, δεν ήμουν κακός σε αυτά τα πράγματα, απλώς είχα κακούς δασκάλους. (Πραγματικά το έκανα, δεν θα έπαιρνα ποτέ απαντήσεις στις ερωτήσεις μου στο μάθημα μαθηματικών :/ και αυτό ήταν πριν αποκτήσω πρόσβαση στο Διαδίκτυο). Τότε συνειδητοποίησα ότι ο καθένας μπορεί να μάθει οτιδήποτε, είναι το πώς εκτίθεσαι σε αυτό. Εάν το στυλ διδασκαλίας ενός ατόμου δεν κάνει τα πράγματα κλικ, μπείτε στο διαδίκτυο ή σε ένα βιβλιοπωλείο και βρείτε άλλο στυλ.

Στη συνέχεια ξεκίνησα το κολέγιο (ένα από τα τρία μου) και άρχισα να παίρνω όλα τα Α σε όλες τις τάξεις μου, συμπεριλαμβανομένων των μαθημάτων που πίστευα ότι στο γυμνάσιο ήταν δύσκολα (μαθηματικά, φυσική). Συνειδητοποίησα ότι ενώ το σχολείο μπορεί να είναι σημαντικό, η μελέτη του εαυτού είναι πιο σημαντική και είναι ο τρόπος να αξιοποιήσετε στο έπακρο το σχολείο. Νομίζω ότι αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έλαβα μια λάμψη στο διαδικτυακό σχολείο όσο κι αν έκανα γιατί με άφησε να μελετάω μόνος μου όλη την ώρα και πραγματικά νιώθω ότι κερδίζω τα χρήματά μου από την εκπαίδευσή μου για πρώτη φορά στη ζωή μου. (Θα παραδεχτώ όμως, ήμουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δύσπιστος στην αρχή!).

Σίγουρα, εξακολουθούν να υπάρχουν διαλέξεις και αλληλεπιδράσεις καθηγητών, (και όλοι οι διαδικτυακοί καθηγητές στο σχολείο μου είναι τακτικοί καθηγητές σε διάφορες πανεπιστημιουπόλεις), αλλά πολλή δουλειά μένει στον μαθητή να ερευνήσει και να καταλάβει και μου αρέσει ότι. IMO μαθαίνεις περισσότερα με αυτόν τον τρόπο έχοντας να λύνεις τα προβλήματα μόνος σου και να είσαι πολυμήχανος και όχι να σε ταΐζουν με το κουτάλι.

Τέλος πάντων αρκετά από την εφαπτομένη μου. Θέλω μάστερ....(αλλά πρώτα πρέπει να πάρω τους εργένηδες μου...που θα είναι το επόμενο καλοκαίρι! )

Σφάλμα πιλότου

12 Απριλίου 2006
Μακρύ νησί
  • 1 Ιουλίου 2010
chrono1081 είπε: Θα ήθελα πολύ να πάω για Master.

Αν δεν πας στην εκπαίδευση, δεν θα ασχολούμαι. Δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα για την καριέρα μου.

Κοιτάζοντας πίσω, θα είχα πάει για MBA στα χρηματοοικονομικά ή στις διεθνείς επιχειρήσεις. Είναι πολύ πιο χρήσιμοι βαθμοί στο δρόμο. Πιθανότατα δεν θα προγραμματίσετε για πάντα, το πτυχίο MBA θα σας πάει πολύ πιο μακριά στην προετοιμασία σας για μια δουλειά CIO ή CTO. Έχω έναν φίλο που έγινε COO σε μεγάλη τράπεζα, κυρίως λόγω του MBA του.

Η πραγματικότητα είναι ότι ένα πτυχίο MSCS δεν θα σας διδάξει πολλά περισσότερα από όσα θα μάθετε στον πραγματικό κόσμο. Αν θέλετε, θα μπορούσατε πιθανώς να πάτε για MBA και να παρακολουθήσετε 1 ή 2 μαθήματα CS ως επιλογή.

nofunsir

Ανασταλεί
30 Δεκεμβρίου 2009
Ρένο
  • 1 Ιουλίου 2010
Τι ΕΙΝΑΙ Διακριτά Μαθηματικά

Τα διακριτά μαθηματικά τοποθετούν σε οριζόμενους όρους όλες αυτές τις περίεργες μαθηματικές ιδέες που γνωρίζατε όλη σας τη ζωή, αλλά δεν είχατε ποτέ όνομα ή καθορισμένη διαδικασία.

Για παράδειγμα, η απόδειξη πραγμάτων. (όχι απαραίτητα σαν αποδείξεις στη γεωμετρία/άλγεβρα)

Εάν το X υποδηλώνει Y και το Y υποδηλώνει Z, τότε πρέπει να συμπεράνετε ότι το X υποδηλώνει Z. Επίσης, το notZ υποδηλώνει notX. (υπάρχουν επίσης σύμβολα που θα μάθετε... και γίνεται πολύ πιο περίπλοκο, αλλά καταλαβαίνετε την ιδέα.)

Ή, 'πόσοι τρόποι υπάρχουν για να τακτοποιήσετε 6 άτομα από μια ομάδα 10 (6 γυναίκες και 4 άντρες) σε 6 καρέκλες, εάν ένας άνδρας πρέπει να βρίσκεται στο ένα άκρο της σειράς των καρεκλών.'

Ή, 'πόσοι αριθμοί μεταξύ 1 και 1.000.000 διαιρούνται με το 11;'

Ή πράγματα όπως «μετρώντας μέχρι το άπειρο», γνωστή και ως απόδειξη μέσω επαγωγής: η απόδειξη μιας πρότασης είναι αληθής επειδή Α) μπορείτε να αποδείξετε το βήμα 1 και Β) μπορείτε επίσης να αποδείξετε ότι «αν η πρόταση είναι αληθής για το βήμα ν, είναι επίσης αληθής για το βήμα n+1' --> επομένως η αρχική πρόταση αποδεικνύεται

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, υπάρχουν στην πραγματικότητα τύποι για αυτά τα πράγματα.

Η συμβουλή μου: (Πήρα ένα Α, και όχι μόνο ένα Α-)

Διαβάστε τις περιλήψεις των κεφαλαίων πριν από το μάθημα. (για να εξοικειωθείτε με τους συγκεχυμένους όρους)

Διαβάστε και κάντε τα παραδείγματα!

Κάντε καλή δουλειά σε ό,τι έργο δίνει ο δάσκαλος. (καθώς τα τεστ μπορεί να είναι τρομακτικά)

Αφιερώστε χρόνο στα τεστ, αυτό είναι ένα από εκείνα τα θέματα όπου ο δάσκαλος μπορεί να κάνει πραγματικά ΧΑΡΕΣ ερωτήσεις.

Όταν είστε κολλημένοι, ψάξτε στο google τις ερωτήσεις του HW με εισαγωγικά γύρω από αυτό. Τα περισσότερα βιβλία κάνουν τις ίδιες ακριβώς ερωτήσεις.

Κράτα το βιβλίο.

saltyzoo

4 Οκτωβρίου 2007
  • 1 Ιουλίου 2010
Για τον μέσο άνθρωπο με την κατάλληλη ικανότητα και ταλέντο στον προγραμματισμό, τα διακριτά μαθηματικά θα είναι ένα από τα πιο διασκεδαστικά και πιο εύκολα μαθήματα που θα παρακολουθήσετε για να πάρετε το πτυχίο σας. Μ

mdatwood

προς το
14 Απριλίου 2010
Ανατολική Ακτή, ΗΠΑ
  • 1 Ιουλίου 2010
pilotError είπε: Αν δεν πρόκειται να σπουδάσεις, δεν θα ασχολούμαι. Δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα για την καριέρα μου.

Κοιτάζοντας πίσω, θα είχα πάει για MBA στα χρηματοοικονομικά ή στις διεθνείς επιχειρήσεις. Είναι πολύ πιο χρήσιμοι βαθμοί στο δρόμο. Πιθανότατα δεν θα προγραμματίσετε για πάντα, το πτυχίο MBA θα σας πάει πολύ πιο μακριά στην προετοιμασία σας για μια δουλειά CIO ή CTO. Έχω έναν φίλο που έγινε COO σε μεγάλη τράπεζα, κυρίως λόγω του MBA του.

Η πραγματικότητα είναι ότι ένα πτυχίο MSCS δεν θα σας διδάξει πολλά περισσότερα από όσα θα μάθετε στον πραγματικό κόσμο. Αν θέλετε, θα μπορούσατε πιθανώς να πάτε για MBA και να παρακολουθήσετε 1 ή 2 μαθήματα CS ως επιλογή.

Ο καθένας τα χιλιόμετρα είναι διαφορετικά, αλλά σήμερα βλέπω τα MBA ως μια δεκάρα. Επίσης, εκτός και αν αποκτήσετε το MBA σας από ένα από τα μεγάλα επώνυμα σχολεία, δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα είναι το κλειδί για να βρείτε μια δουλειά ως COO σε μια μεγάλη τράπεζα. Οι μεγάλες περούκες που γνωρίζω προσωπικά σε εταιρείες έχουν διάφορα πτυχία, από επιχειρηματική μέχρι μουσική, φιλοσοφία και τίποτα. Η αποδεδειγμένη ικανότητα είναι πιο σημαντική από οτιδήποτε άλλο εκεί έξω.

Με αυτά τα λόγια, ως τεχνολόγος δεν θα αγνοούσα ποτέ την κατανόηση των επιχειρήσεων (το λογισμικό είναι συνήθως γραμμένο για την επίλυση επιχειρηματικών προβλημάτων). Αν επρόκειτο να ακολουθήσω τον επιχειρηματικό δρόμο με το σχολείο, θα διάλεγα κάτι σαν τα οικονομικά από ένα γενικό MBA. Υπάρχει μια σχολή στο Σικάγο που προσφέρει ένα πρόγραμμα στη χρηματοοικονομική μηχανική όπου μελετάς αυτό που κάνουν πολλοί από τους quant, αλλά είμαι λίγο εκτός θέματος τώρα

Γενικά όμως, πολύ σπάνια το να πάρεις κάποιο πτυχίο, εκτός ίσως από το προπτυχιακό σου, σημαίνει αυτόματα δουλειά ή περισσότερα χρήματα. Επιπλέον, όσο περισσότερο καιρό ολοκληρώθηκε το πτυχίο τόσο λιγότερο έχει σημασία. Αυτό που έκανε το MsCS μου για μένα είναι ότι γνώρισα πολλούς ανθρώπους με μερικούς από τους οποίους συνεργάζομαι τώρα σε διάφορα έργα που μπορεί να γίνουν πολύ καλύτερη δουλειά από ό,τι έχω τώρα. Πολλές από τις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας για τις οποίες μιλάμε καθημερινά ξεκίνησαν με μερικούς τεχνικούς στο μεταπτυχιακό σχολείο να συγκεντρώνουν μια ιδέα.

Εν ολίγοις, κάνε αυτό που σου αρέσει, κάνε το καλά, παθιάσου με αυτό και τα πράγματα θα πάνε καλά.

χρονο1081

Πρωτότυπη αφίσα
26 Ιανουαρίου 2008
Νησί Nublar
  • 2 Ιουλίου 2010
@pilotError - Νομίζω ότι η εκπαίδευση μπορεί να είναι κάτι που θα μου άρεσε στην πορεία. Νομίζω ότι θα ήταν διασκεδαστικό να είσαι καθηγητής πληροφορικής σε ένα γυμνάσιο ή κάτι τέτοιο. Έχω φίλους που είναι δάσκαλοι και όλοι είχαν πτυχίο, αλλά έπρεπε να πάνε να πάρουν μεταπτυχιακό για να κρατήσουν τις δουλειές τους. Υποθέτω ότι είναι μια νέα απαίτηση στην πολιτεία μου.

@nofunsir και saltyzoo - Παρατήρησα τις αστείες ερωτήσεις του βιβλίου, έπρεπε ήδη να γράψω προγράμματα για να λύσω μερικά από αυτά (κάτι που είναι καλό αφού δεν έχω γράψει ποτέ προγράμματα πριν).

Οι ερωτήσεις «πώς να λύσω μαθηματικά το κόλπο της κάρτας των μάγων» είναι αυτοκόλλητα για μένα γιατί συνεχίζω να χαλάω τους κανόνες lol αλλά αυτά είναι δικά μου απρόσεκτα λάθη. Πιστεύω όμως ότι θα μου αρέσει αυτό το μάθημα και μπορώ να το δω ότι είναι πολύ εφαρμόσιμο, περισσότερο από τα περισσότερα μαθηματικά που έχω παρακολουθήσει στην επιστήμη των υπολογιστών.

@mdatwood - Ξέρω τι εννοείς για τα πτυχία που δεν βγάζουν περισσότερα χρήματα. Κάνω περίπου τριπλάσιο από αυτό που κάνουν οι φίλοι μου με πτυχίο και δεν έχω πτυχίο, αλλά έχω ΠΟΛΛΗ εμπειρία, αυτοί όχι.

Δυστυχώς η εμπειρία μου είναι στον τομέα της πληροφορικής σε σχέση με hardware όπως διακομιστές, δικτύωση κ.λπ. Δεν έχω επαγγελματική εμπειρία προγραμματισμού, μόνο χομπίστα, που είναι αυτό που με τρομάζει. Το χειρότερο είναι ότι ξέρω το σχολείο στο οποίο πηγαίνω τώρα οι άνθρωποι κοροϊδεύουν (DeVry), γιατί δεν ξέρω γιατί από τα τρία κολέγια στα οποία πήγα (συμπεριλαμβανομένου του Penn State) το DeVry είναι το μόνο όπου νιώθω ότι είμαι να αξίζουν τα χρήματά μου. Ίσως επειδή δέχονται σχεδόν όλους lol. Απλώς δεν θέλω ο εργοδότης να δει το βιογραφικό μου και να υποθέσει ότι είμαι άχρηστος λόγω της σχολής που διάλεξα : / Έκανα έκπτωση @$$ για να πάρω τους βαθμούς που έχω.

Για να καταπολεμήσω το δυνητικά πραγματικό σενάριο ότι με κρίνουν με βάση το σχολείο μου, εργάζομαι σε ένα χαρτοφυλάκιο (ελπίζω ότι θα με κρίνουν από το χαρτοφυλάκιό μου). Έχω μάθει τον εαυτό μου Maya, Logic (ακόμη λίγο νέο σε αυτό), Photoshop, Corel Painter, C++, C, Objective-C, Unity3D, ZBrush, και είμαι πολύ ικανός σε όλα αυτά (εκτός από το Logic, ακόμα μαθαίνω τα μέσα και τα έξω αυτού). Έχω πολλά ολοκληρωμένα παιχνίδια παιχνιδιών υπό τη ζώνη μου όπου δημιούργησα τα πάντα από την αρχή. Αυτήν τη στιγμή επισκέπτομαι ξανά αυτά τα έργα, βελτιστοποιώντας τον κώδικά μου που έγραψα πριν από λίγο καιρό και ξαναφτιάχνω το έργο τέχνης και τη μουσική.

Αν δεν έχετε μαντέψει μέχρι τώρα, προσπαθώ να βρω δουλειά στη βιομηχανία παιχνιδιών, θα ξέρω μέχρι το επόμενο καλοκαίρι αν θα είμαι επιτυχημένος ή όχι, αφού τότε θα αποφοιτήσω από το XD
Αυτό είναι ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ στοίχημα για μένα αφού αφήνω την τρέχουσα δουλειά μου για να κυνηγήσω το όνειρό μου να γίνω προγραμματιστής παιχνιδιών. Θα φροντίσω να το κάνω να λειτουργήσει.

Ελπίζω για μια δουλειά προγραμματισμού, αλλά θα πάρω ό,τι μπορώ για να βάλω το πόδι μου στην πόρτα Μ

mdatwood

προς το
14 Απριλίου 2010
Ανατολική Ακτή, ΗΠΑ
  • 2 Ιουλίου 2010
Χρόνο,

Σίγουρα δεν λέω ότι τα πτυχία είναι άχρηστα, ειδικά ένα πτυχίο προπτυχιακών σπουδών, καθώς πολλές εταιρείες απαιτούν κάποιο είδος για να περάσουν από τη διαδικασία ελέγχου. Επίσης, η απόκτηση πτυχίου CS βοηθά τον αυτοδίδακτο να μάθει πράγματα που δεν ήξερε καν ότι δεν ήξερε.

Το σχόλιό μου αφορούσε κυρίως τα ανώτερα πτυχία. Σε αυτό το σημείο, πρέπει απλώς να θέλετε το πτυχίο για προσωπική ικανοποίηση και ανάπτυξη γιατί σπάνια μετατρέπονται σε αυτόματα χρήματα ή θέσεις εργασίας.

Με το χαρτοφυλάκιο που έχετε, νομίζω ότι είστε ήδη πολύ μπροστά από την καμπύλη. Το πρόβλημα που θα αντιμετωπίσετε είναι ότι όλοι θέλουν να γίνουν προγραμματιστές παιχνιδιών, ώστε οι εταιρείες να μπορούν να διαλέξουν και να πληρώσουν σαν χάλια. Όχι πολύ διασκεδαστικό. Ακούγεται σαν να είστε πολύ ικανοί, οπότε αν αυτό δεν πετύχει, μπορείτε να επιστρέψετε στον εταιρικό προγραμματισμό και να κερδίσετε εύκολα χρήματα, στη συνέχεια να κάνετε παιχνίδια iPhone στο πλάι. Μιλώντας για αυτό, είναι κάτι που έχετε ήδη σκεφτεί; Το να κάνετε τα δικά σας παιχνίδια για iPhone έχει πολύ περισσότερες πιθανές ανταμοιβές από το να εργάζεστε για μια εταιρεία παιχνιδιών.

BTW, έχω πάρει συνεντεύξεις από πολλούς ανθρώπους και η μεγάλη πλειοψηφία ήταν φρικτή. Μπορώ μόνο να ευχηθώ να έρθει κάποιος με ένα χαρτοφυλάκιο και τη στάση σας

χρονο1081

Πρωτότυπη αφίσα
26 Ιανουαρίου 2008
Νησί Nublar
  • 2 Ιουλίου 2010
mdatwood είπε: Chrono,

Σίγουρα δεν λέω ότι τα πτυχία είναι άχρηστα, ειδικά ένα πτυχίο προπτυχιακών σπουδών, καθώς πολλές εταιρείες απαιτούν κάποιο είδος για να περάσουν από τη διαδικασία ελέγχου. Επίσης, η απόκτηση πτυχίου CS βοηθά τον αυτοδίδακτο να μάθει πράγματα που δεν ήξερε καν ότι δεν ήξερε.

Δεν πίστευα ότι εννοούσες καθόλου αυτό. Συγγνώμη που μόλις ξαναδιάβασα την ανάρτησή μου και συνειδητοποίησα ότι ακουγόταν άσχημο Lol. Δεν ήταν αυτή η πρόθεσή μου

Συμφωνώ για το πτυχίο CS, μερικές φορές εύχομαι να ακολουθήσω αυτή τη διαδρομή γιατί παρόλο που κάνω πολλή έρευνα, υπάρχουν πράγματα που δεν ξέρω και δεν ξέρω. Το iTunes U βοηθάει πολύ σε αυτό το θέμα γιατί πάντα θα φορτώνω διαλέξεις CS και θα τις παρακολουθώ. Νιώθω ότι οι βάσεις μου καλύπτονται αρκετά καλά και ότι έχω καλή γενική γνώση διαφορετικών βασικών τομέων της επιστήμης των υπολογιστών, αλλά υπάρχουν πάντα τόσα πολλά να μάθω.

Όσο για το θέμα του εταιρικού προγραμματισμού, το έχω σκεφτεί πολύ κι εγώ. Θα ήθελα πολύ να δουλέψω σε ένα στούντιο παιχνιδιών για να δω πώς είναι στον πραγματικό κόσμο, αλλά δυστυχώς τα περισσότερα μέρη πληρώνουν χάλια και είναι δύσκολο να μπεις μέσα.

Το να εργάζομαι σε ένα εταιρικό περιβάλλον και να φτιάχνω παιχνίδια στο πλάι είναι πραγματικά πολύ ελκυστικό για μένα, καθώς (ξέρω ότι αυτό θα ακούγεται εγωιστικό, αλλά...) Μου αρέσει να έχω κάθε πτυχή του παιχνιδιού μου υπό τον έλεγχό μου και μου αρέσει να τα δημιουργώ όλα με εγώ ο ίδιος. Ξέρω ότι δεν λειτουργεί έτσι στον πραγματικό κόσμο, αλλά γι' αυτό μου αρέσει η ανάπτυξη παιχνιδιών για χομπίστες, επειδή η ανάπτυξη χομπίστων συνήθως λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο. Μου αρέσει επίσης η αγορά casual παιχνιδιών περισσότερο από το mainstream γιατί μπορείς να δημιουργήσεις σχεδόν ό,τι θέλεις, όχι μόνο αυτό που πουλάει καλά.

Τόσα πολλά να σκεφτείς και μένει μόνο ένας χρόνος για να το κάνεις! ΠΡΟΣ ΤΟ

Kiko Doran

4 Σεπτεμβρίου 2011
  • 4 Σεπτεμβρίου 2011
Αυτό μπορεί να βοηθήσει

Στο Discrete Math θα βρείτε τον εαυτό σας να κάνει πολλούς πίνακες αλήθειας. Λήψη αυτού του γραφικού στοιχείου:
http://www.apple.com/downloads/dashboard/calculate_convert/truthtablewidget_christiangottschall.html

και εδώ είναι μερικές οδηγίες που έχει ο προγραμματιστής για να σας βοηθήσει να εισάγετε πράγματα:
http://logik.phl.univie.ac.at/~chris/Logikwidget/index-en.html

Μου έσωσε πολύ χρόνο όταν προσπαθούσα να βρω αν τα πράγματα είναι λογικά ισοδύναμα, ταυτολογίες ή αντιφάσεις κ.λπ.

Ελπίζω να βοηθήσει. Παρακολούθησα μερικά μαθήματα διδακτορικού όταν ήμουν στο Ιράκ πριν από 5 χρόνια και ξέρω ότι κατά καιρούς μου έπληξε τον πισινό μου με όλο το διάβασμα. Μείνε εκεί και μην σε κυριεύει τα Διακριτά Μαθηματικά. Δεν είναι τόσο δύσκολο αν χαλαρώνεις και μελετάς σκληρά. Είναι πολύ χρήσιμο στη λογική προγραμματισμού γενικά...

Kiko Doran Τελευταία έκδοση: 4 Σεπτεμβρίου 2011 Μ

mmendoza27

18 Οκτωβρίου 2007
  • 7 Σεπτεμβρίου 2011
Αυτό είναι ένα πραγματικά ενδιαφέρον νήμα. Στην πραγματικότητα, απλώς κοιτούσα μπροστά στα μελλοντικά μου μαθήματα και πρέπει να παρακολουθήσω Διακριτά Μαθηματικά, Μαθηματικά θεμέλια και Ανάλυση Αλγορίθμων για το πτυχίο μου. Αυτά εμπίπτουν στη θεωρία των μαθηματικών και μπορώ επίσης να λάβω μαθήματα επιλογής που θα μπορούσαν να διαφέρουν σε άλλα μαθήματα μαθηματικών, όπως η γραμμική άλγεβρα. Σκέφτομαι να πάρω ένα βιβλίο Δομές δεδομένων για Java και να το διαβάσω για να προετοιμαστώ για αυτές τις τάξεις που έρχονται. Σίγουρα μου άρεσε το νήμα και μου άρεσε να βλέπω άλλους ανθρώπους τόσο ενθουσιώδεις όσο εγώ με τον προγραμματισμό. Μ

mydogisbox

16 Ιανουαρίου 2011
  • 7 Σεπτεμβρίου 2011
NT1440 είπε: Μπορεί κάποιος να μου πει γιατί οι αποδείξεις θα γίνουν το κύριο επίκεντρο μιας κατηγορίας τύπου CS;

Στην πραγματικότητα θα το έθεσα αντίστροφα: Γιατί να έχετε μαθήματα CS όπου οι αποδείξεις δεν είναι το κύριο επίκεντρο; Για να καταλάβετε γιατί πρέπει να δείτε τι είναι η Επιστήμη Υπολογιστών. Για να μην είμαι πολύ σχολαστικός, αλλά η Επιστήμη των Υπολογιστών είναι επιστήμη. Από το λήμμα της wikipedia για την επιστήμη:

Η επιστήμη (από τα λατινικά: scientia που σημαίνει «γνώση») είναι μια συστηματική επιχείρηση που οικοδομεί και οργανώνει τη γνώση με τη μορφή δόκιμων εξηγήσεων και προβλέψεων για το σύμπαν.​
Βασικά λοιπόν, η επιστήμη των υπολογιστών είναι η συστηματική μελέτη των υπολογιστών και της υπολογιστικής ικανότητας. Το γεγονός ότι οι περισσότεροι άνθρωποι παίρνουν πτυχία CS για να λάβουν θέσεις προγραμματισμού (διαβάστε μηχανική) είναι, νομίζω, πρωτίστως αντανάκλαση δύο πραγμάτων.

Πρώτον, η επιστήμη των υπολογιστών ως κλάδος δεν είναι ιδιαίτερα πρακτική. Άλλα πεδία (όπως τα μαθηματικά ή οι σκληρές επιστήμες) τείνουν να χρηματοδοτούνται από τη βιομηχανία με τρόπους που η επιστήμη των υπολογιστών, για διάφορους λόγους, δεν χρηματοδοτείται. Ως αποτέλεσμα, η επιστήμη των υπολογιστών εξαρτάται από τους προγραμματιστές για να ενισχύσουν τα # των πτυχίων που απονέμονται (αν και αυτό αλλάζει με τη δημιουργία πτυχίων μηχανικής λογισμικού σε ορισμένες σχολές).

Δεύτερον, η μελέτη των υπολογιστών/υπολογισιμότητας απαιτεί επάρκεια στον προγραμματισμό και, αντιστρόφως, η καλή γνώση του τι είναι υπολογίσιμο είναι ένα πολύτιμο χαρακτηριστικό σε έναν προγραμματιστή λογισμικού.

Λοιπόν, ρωτάτε γιατί τα μαθήματα Επιστήμης Υπολογιστών επικεντρώνονται σε αποδείξεις και, σε απάντηση, ρωτάω γιατί κανένα μάθημα CS δεν θα εστιάζεται σε αποδείξεις. Τελευταία έκδοση: 7 Σεπτεμβρίου 2011 μικρό

Τριβείο

προς το
24 Απριλίου 2008
  • 8 Σεπτεμβρίου 2011
chrono1081 είπε: Το να εργάζομαι σε ένα εταιρικό περιβάλλον και να φτιάχνω παιχνίδια στο πλάι είναι πραγματικά πολύ ελκυστικό για μένα αφού (ξέρω ότι αυτό θα ακούγεται εγωιστικό, αλλά...) Μου αρέσει να έχω κάθε πτυχή του παιχνιδιού μου υπό τον έλεγχό μου και μου αρέσει να δημιουργώ όλα μόνος μου. Ξέρω ότι δεν λειτουργεί έτσι στον πραγματικό κόσμο, αλλά γι' αυτό μου αρέσει η ανάπτυξη παιχνιδιών για χομπίστες, επειδή η ανάπτυξη χομπίστων συνήθως λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο.

Αν έβαζα το βιογραφικό σου στο γραφείο μου και διάβαζα αυτό το νήμα που γκουγκλάριζα λίγο ως προετοιμασία για τη συνέντευξή σου, θα ήξερα ποια κατεύθυνση θα κατευθύνω τη συνέντευξη.

Φαίνεσαι σαν ένας πολύ ταλαντούχος και εργατικός οπαδός. Σου αρέσει να παίρνεις τον έλεγχο και την ευθύνη και να τελειώνεις πράγματα. Αυτό είναι καλό, ειδικά επειδή εδώ στην Ολλανδία, δεν είναι ασυνήθιστο να σας προσφέρεται ένα απεριόριστο συμβόλαιο από την αρχή (δηλαδή, όχι ένα προσωρινό ή «δοκιμαστικό» συμβόλαιο). Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να προσέχω να μην προσλάβω «πόνυ με ένα κόλπο», εκτός κι αν ήμασταν μέσα να πω ανάγκη μιας συγκεκριμένης ειδικότητας. Άρα, αυτό το κομμάτι καλύπτεται.

Ωστόσο, προσπαθούμε επίσης να εξαλείψουμε τις «πριμαντόνες». Θα φρόντιζα να σας παρουσιάσω κάποιες περιστασιακές ερωτήσεις σχετικά με το ότι πρέπει να αναθέσετε εργασία σε άλλους και πώς θα το αντιμετωπίσετε. Κάποιος που τα ξέρει όλα καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον είναι ωραίος και όλοι, αλλά εμείς κάνω έχετε περισσότερη δουλειά από αυτή που μπορείτε να χειριστείτε μόνοι σας. Πόσο καλά παίζεις με τους άλλους; Μπορείτε να αφήσετε τα πράγματα να πάνε; Το να σκοράρεις ένα Α- στο τελικό έργο επειδή έκανες τον ρόλο σου με ένα αποτέλεσμα Α και άφησες το άλλο μισό σε έναν λιγότερο ταλαντούχο τύπο που πήρε το Β είναι ακόμα καλύτερο από το να βάλεις ένα Γ στο σύνολο επειδή τελείωσες το 150% της δουλειάς σου με Α αλλά το τελικό 50% δεν έγινε ποτέ καθόλου...

Απλά λίγη τροφή για σκέψη.