Αλλα

φοιτητές: τι σας αρέσει στα μαθήματά σας;

ανατριχιαστικός

Επισκέπτης
Πρωτότυπη αφίσα
24 Μαΐου 2003
Προφανώς δεν είσαι παίκτης του γκολφ.
  • 3 Σεπτεμβρίου 2008
Διδάσκω γραφικό σχέδιο σε μερικά κολέγια στη Νέα Αγγλία και πάντα προσπαθώ να καταλάβω τι λειτουργεί και τι όχι. Αναρωτιέμαι, λοιπόν, από εσάς που είστε ή έχετε αποφοιτήσει πρόσφατα από το κολέγιο (όχι το γυμνάσιο) - τι αγαπούσατε και τι μισούσατε ιδιαίτερα στις τάξεις, τους καθηγητές σας κ.λπ.

πάρα πολλή δουλειά? δεν αρκεί η δουλειά; υπερβολικά προετοιμασμένοι; υπό προετοιμασία; σύντομη διάλεξη; μεγάλες διαλέξεις; προσπάθησε να γίνει αστείος; προσπάθησε να είναι σοβαρός; αλαζονικός? πάρα πολύ μαλάκας;

Γενικά τα πάω πολύ καλά με τους μαθητές μου, αλλά πάντα προσπαθώ να είμαι καλύτερος.

ευχαριστώ! ΚΑΙ

yrsonicdeath

2 Ιουλίου 2007


  • 3 Σεπτεμβρίου 2008
Αποφοίτησε πριν από λίγους μήνες...

Μου άρεσε:

Διαλέξεις που διανέμονται σε ppt ή pdf για παρακολούθηση σε διαλέξεις/μελέτη για τεστ. (Το βρήκα πιο χρήσιμο σε μαθήματα όπου αυτά δεν ήταν όλα περιεκτικά, με κράτησε κίνητρο να παρακολουθήσω το μάθημα.)

Επιλογή για ουσιαστική γραπτή εργασία (15+ σελίδων) αντί για ενδιάμεση/τελική.

Εκεί έξω

19 Δεκεμβρίου 2002
NYC
  • 3 Σεπτεμβρίου 2008
Πηγαίνω σε ένα μικρό (2300) κολέγιο με τμήματα με τάξεις με άλλους 10-25 φοιτητές, που προσφέρεται για συζητήσεις στην τάξη και αφήνει ελεύθερους τους καθηγητές για βοήθεια ή περαιτέρω συζήτηση. Οι αγαπημένοι μου καθηγητές ήταν πάντα ξεκάθαρα υπεύθυνοι για την τάξη, αλλά όχι αλαζονικά καθάρματα...Ποτέ δεν μου άρεσαν οι αδύναμοι καθηγητές που λυγίζουν στον χαμηλότερο κοινό παρονομαστή της τάξης ή εκείνοι που προσπαθούν να τρομάξουν τα χάλια από όλους με η ομιλία «αν χάσεις μια εργασία, αποτυγχάνεις, αν χάσεις το μάθημα αποτυγχάνεις, αν αργήσεις, αποτυγχάνεις». Μια χαλαρή προσέγγιση φαίνεται πάντα να έχει καλύτερη απήχηση.

Apple Ink

7 Μαρτίου 2008
  • 3 Σεπτεμβρίου 2008
Δεν έχω αποφοιτήσει ακόμα αλλά ακόμα:

Οι βαρετοί καθηγητές που είναι πολύ σοβαροί και χωρίς αστεία στην τάξη είναι σίγουρα εκτός!

Είχα κάποιους καθηγητές που πάντα προσπαθούσαν [και απέτυχαν παταγωδώς] να προσποιηθούν τις διαθέσεις εντελώς αντίθετες από τον χαρακτήρα τους και η εμπειρία ήταν φρικτή! Όλη η τάξη τους βαρέθηκε και έχασε την εμπιστοσύνη!

Το να διαβάζεις σημειώσεις ανάμεσα σε ένα μάθημα είναι ΠΑΘΗΤΙΚΟ και καταλήγουμε να κοροϊδεύουμε τον καθηγητή και να μην τον παίρνουμε ποτέ πολύ στα σοβαρά!

Η έκφραση και η προφορά είναι πολύ σημαντική! Η μονοτονία με κάνει να αποκοιμιέμαι και η κακή προφορά στάζει την εικόνα του καθηγητή!

Τέλος..... Η αυτοπεποίθηση είναι πολύ πολύ απαραίτητη! Εάν ένας επαγγελματίας δεν έχει εμπιστοσύνη σε αυτό που διδάσκει, τότε η τάξη δεν θα ενδιαφέρεται για το τι προσπαθεί να διδάξει ο επαγγελματίας!

$2/100 μου

r1ch4rd

προς το
5 Αυγούστου 2005
Μάντσεστερ ΗΒ
  • 3 Σεπτεμβρίου 2008
Ο πραγματικός ενθουσιασμός δεν μπορεί να νικηθεί. Όταν ο δάσκαλος αγαπά το αντικείμενο και του αρέσει να το διδάσκει τότε είναι πολύ πιο εύκολο να το μάθεις. Το να είσαι ανεπαρκώς προετοιμασμένος είναι το χειρότερο, το να μην ξέρεις τις διαφάνειες επειδή δεν τις έχεις δει από τότε που έκανες την ίδια παρουσίαση πέρυσι δεν είναι καλό. ΚΑΙ

yrsonicdeath

2 Ιουλίου 2007
  • 3 Σεπτεμβρίου 2008
Απλά για να προσθέσω κάτι άλλο. Το πιο σημαντικό πράγμα για μένα ως φοιτήτρια ήταν να ξέρω ότι ένας καθηγητής νοιαζόταν για τους μαθητές.

7 στις

9 Νοεμβρίου 2003
Φόρεμα Ρόζα
  • 3 Σεπτεμβρίου 2008
Είχα έναν καθηγητή που έκανε πάντα την εργασία με την τάξη. Ομολογουμένως ήταν σαν θεός ανάμεσα στα μυρμήγκια, αλλά ήταν ωραίο να γνωρίζουμε ότι ήταν εκεί και έκανε τη δουλειά μαζί μας.

Rhosfelt

15 Αυγούστου 2007
Δεν θέλω να με βιάσουν :(
  • 3 Σεπτεμβρίου 2008
Είμαι δευτεροετής φοιτητής σχεδόν junior:

Θα έλεγα να προσπαθήσετε να στοχεύσετε σε μεσαία ποσότητα από όλα όσα αναφέρατε, κρατήστε μόνο έναν συγκεκριμένο ενθουσιασμό για το θέμα σας. Μην δίνετε ΠΟΛΥ πολλή δουλειά, γιατί έχουμε και άλλες τάξεις, ωστόσο δώστε αρκετά για να βεβαιωθείτε ότι το κάνουν, και βαθμολογήστε για την ολοκλήρωση, ώστε να έχουν κίνητρο να το κάνουν!

Να έχετε πόντους παρακολούθησης, ώστε οι άνθρωποι να παρακολουθούν το μάθημα.

Συνήθως το να έχεις σημειώσεις σε ppt ή pdf είναι ωραίο, απλά αν ένας μαθητής χάσει το μάθημα είναι πάντα πολύ ωραίο.

Προσπαθήστε να είστε αστείοι και να έχετε διασκεδαστικά έργα για να κάνουν οι μαθητές, ο καλύτερος τρόπος για να μάθετε είναι να αλληλεπιδράσετε με το θέμα. Πάντα δίνετε ένα email και ενθαρρύνετε να κάνετε ερωτήσεις μέσω αυτής της περίπτωσης που είναι πολύ ντροπαλοί για να το κάνουν στην τάξη.

Μόνο μερικές προτάσεις

βόρεια124

18 Νοεμβρίου 2007
  • 3 Σεπτεμβρίου 2008
Μου αρέσει που διαρκούν μια ώρα και έχω μόνο 4 την ημέρα, Studying business BTW.

Επεξεργασία: Επίσης τα μαθήματά μου έχουν κορίτσια σε καλή φυσική κατάσταση. ρε

da2005pizimp

30 Ιανουαρίου 2006
Gilbert, AZ
  • 3 Σεπτεμβρίου 2008
Μου αρέσει το γεγονός ότι παρακολουθώ μόνο εύκολα μαθήματα προς το παρόν και ότι ο δάσκαλος είναι φοβερός. Ν

nakamuramori2

14 Αυγούστου 2008
  • 3 Σεπτεμβρίου 2008
μου αρέσουν τα διαδικτυακά μαθήματα. δεν χρειάζεται να είστε παρόντες στην τάξη, και επίσης μπορείτε να δείτε τη διάλεξη οποιαδήποτε στιγμή θέλετε.

Σκεπτικιστής

macrumors Ivy Bridge
29 Ιουλίου 2008
Ο μακρινός ορίζοντας
  • 4 Σεπτεμβρίου 2008
Ο καλύτερος δάσκαλος που είχα στο κολέγιο ήταν ένας εξαιρετικός δημόσιος ομιλητής, πνευματώδης, οξυδερκής, άρτιος, παθιασμένος - μπορούσε να κάνει το θέμα να ζωντανέψει και ο ενθουσιασμός του ήταν μεταδοτικός. Προσωπικά, ήταν προσιτός και αξιοπρεπής και ήταν άμεσα διαθέσιμος στους μαθητές.

Διανοητικά, είχε την ικανότητα να σε κάνει να δεις παλιό υλικό με έναν εντελώς νέο τρόπο, να σε κάνει να σκεφτείς με τρόπους που δεν είχες σκεφτεί ποτέ. ήταν τόσο καλός, σε έκανε να νιώθεις τιμή και προνόμιο να παρακολουθείς το μάθημά του, και στο τέλος του μαθήματος πάντα έλεγε ευγενικά να ευχαριστεί τους μαθητές για την παρουσία τους. Εκτός από το ότι άνοιξε το μυαλό μου σε πολλά νέα κανάλια, ήταν επίσης ένα καταπληκτικό πρότυπο ως δάσκαλος.

Στην υγειά σας Ν

nakamuramori2

14 Αυγούστου 2008
  • 4 Σεπτεμβρίου 2008
Ο Scepticalscribe είπε: Ο καλύτερος δάσκαλος που είχα στο κολέγιο ήταν ένας εξαιρετικός δημόσιος ομιλητής, πνευματώδης, διορατικός, ευδιάκριτος, παθιασμένος - μπορούσε να κάνει το θέμα να ζωντανέψει και ο ενθουσιασμός του ήταν μεταδοτικός. Προσωπικά, ήταν προσιτός και αξιοπρεπής και ήταν άμεσα διαθέσιμος στους μαθητές.

Διανοητικά, είχε την ικανότητα να σε κάνει να δεις παλιό υλικό με έναν εντελώς νέο τρόπο, να σε κάνει να σκεφτείς με τρόπους που δεν είχες σκεφτεί ποτέ. ήταν τόσο καλός, σε έκανε να νιώθεις τιμή και προνόμιο να παρακολουθείς το μάθημά του, και στο τέλος του μαθήματος πάντα έλεγε ευγενικά να ευχαριστεί τους μαθητές για την παρουσία τους. Εκτός από το ότι άνοιξε το μυαλό μου σε πολλά νέα κανάλια, ήταν επίσης ένα καταπληκτικό πρότυπο ως δάσκαλος.

Στην υγειά σας

τι μάθημα δίδαξε;

dukebound85

17 Ιουλίου 2005
5045 πόδια πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας
  • 4 Σεπτεμβρίου 2008
Ο αγαπημένος μου καθηγητής ήταν κουλ για διάφορους λόγους

1) επέμειναν να τον αποκαλούμε John, όχι Dr. έτσι κι έτσι όπως άλλα παιδιά που θέλουν να ακούσουν αυτόν τον τίτλο

2) έκανα νόημα να γνωρίζουμε το όνομα ΟΛΩΝ. αυτό ήταν το πρώτο για μένα

3) ενδιαφέρθηκε για τη ζωή μας

4) πολύ προσιτός από άποψη ωρών γραφείου και βοήθειας γενικά, έδωσε τον αριθμό του κινητού του και τέτοια

5) έκανε την τάξη πολύ προκλητική

το μάθημα ήταν μεταπτυχιακό στη μηχανολογία και ήταν ένα από τα πιο δύσκολα μαθήματα που έχω παρακολουθήσει ποτέ

δεν σέβομαι πολύ τους δασκάλους που έχουν εύκολα μαθήματα καθώς πληρώνω για να με προκαλέσουν και να μάθω νέο υλικό

μόνο οι σκέψεις μου



Από την άλλη πλευρά, η τάξη που μισούσα περισσότερο ήταν λόγω του δασκάλου. το μάθημα ήταν η επιστήμη των υλικών στο πρώτο μου έτος και είχαμε έναν επισκέπτη καθηγητή

ο τύπος ήταν εντελώς ανίκανος. μας είπε ότι οι εξισώσεις του βιβλίου ήταν λανθασμένες και μας είπε εάν τις χρησιμοποιούσαμε, θα ήμασταν ελλιμενισμένοι. είπε επίσης ότι μια ποικιλία από έννοιες που παρουσιάζονται στο βιβλίο ήταν λάθος.

έγινε τόσο άσχημα γιατί ήταν τόσο αλαζονικός γάιδαρος που έπρεπε να μιλήσουμε με τον επικεφαλής του τμήματος καθώς και με τον κανονικό καθηγητή που δίδασκε υλικά. Αυτό που τελικά συνέβη είναι ότι ο τακτικός καθηγητής κάθισε στην τάξη και άκουσε τη διάλεξη και στη συνέχεια αμφισβήτησε τη διάλεξη. περιττό να πούμε ότι ο επισκέπτης καθηγητής αφαιρέθηκε και μας διδάχθηκε κυρίως από ένα ΠΟΛΥ ικανό GTA που είχε περίπου 30 χρόνια εμπειρίας στον κλάδο

ph0rk

22 Οκτωβρίου 2003
SWVA
  • 4 Σεπτεμβρίου 2008
Η Apple Ink είπε: Η ανάγνωση σημειώσεων ανάμεσα σε ένα μάθημα είναι ΠΑΘΗΤΙΚΟ και καταλήγουμε να κοροϊδεύουμε τον καθηγητή και να μην τον παίρνουμε ποτέ πολύ στα σοβαρά!

Δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς εννοείτε με αυτό, αλλά οι καθηγητές σας πρέπει να κοιτάξουν κάποιες σημειώσεις. Δεν κρατούν στο κεφάλι τους υλικό αξίας εξαμήνου για 1-4 μαθήματα. Ένας καλός δάσκαλος αλλάζει την ύλη του από χρόνο σε χρόνο για να παραμένει ενημερωμένος, ούτως ή άλλως.

Επιδιώκω να πάω νωρίς στην τάξη και ξεφυλλίζω τις ερωτήσεις συζήτησης που έχω γράψει νωρίτερα εκείνη την ημέρα και πιθανώς σημειώνω κι άλλες - είμαι εκεί κυρίως για να υποβάλω όποιες ερωτήσεις έχουν οι μαθητές πριν από το μάθημα, αλλά θα είμαι ανάθεμα αν στέκομαι εκεί και κοιτάζω τον τοίχο για δέκα λεπτά.

Ωστόσο, η μηχανική ανάγνωση από σημειώσεις στην τάξη είναι ανόητη - απλώς διανείμετε τις σημειώσεις και αφήστε τους να τις διαβάσουν στην ώρα τους. ντο

Επανάσταση

11 Ιουλίου 2008
  • 4 Σεπτεμβρίου 2008
Πέρασα από ένα πρόγραμμα μηχανικής με πολύ υψηλή βαθμολογία στο Πανεπιστήμιο του Ιλινόις στην Urbana-Champaign σε ένα αρκετά άθλιο πρόγραμμα στο Πανεπιστήμιο του Κονέκτικατ και η μεγαλύτερη διαφορά που παρατήρησα είναι ότι οι καθηγητές του UConn τείνουν να κάνουν «μικρούς» φοιτητές. Είναι πιο πιθανό να κάνουν εξαιρέσεις και να σκύβουν προς τα πίσω για να φιλοξενήσουν μαθητές, αντί να το καταλάβουμε εμείς οι ίδιοι. Αυτό επιβραδύνει αισθητά τον ρυθμό της τάξης. Μερικές φορές θα σπαταλήσουμε μια ολόκληρη περίοδο κάνοντας απλώς παραδειγματικά προβλήματα επειδή κάποια παιδιά δεν το καταλαβαίνουν -- γελοίο, αν με ρωτάτε. Είχα έναν καθηγητή στο UConn να μεταφέρει μια εξέταση σε μια τάξη ~ 80 φοιτητών μόνο και μόνο επειδή μερικά παιδιά είχαν εξετάσεις φυσικής την ίδια μέρα. Δεν θα είχε συμβεί ποτέ στο UIUC. Το να είσαι δίκαιος είναι σημαντικό, αλλά νομίζω ότι είναι σημαντικό να είσαι επίσης αυστηρός και να ενθαρρύνεις την αυτοδυναμία. R

rhsgolfer33

προς το
6 Ιανουαρίου 2006
  • 4 Σεπτεμβρίου 2008
Τείνω να απολαμβάνω μαθήματα που περιλαμβάνουν συζήτηση. Ο μεσαίος όγκος δουλειάς είναι καλός (θέλω να με προκαλέσουν, αλλά έχω 4-6 άλλες τάξεις και η ανάγνωση 300 σελίδων ανά μάθημα δεν είναι πιθανό να συμβεί. Γενικά κάνουμε 1-2 Κεφάλαια την εβδομάδα στα περισσότερα μαθήματα. Έχω λάβει, που ισοδυναμεί με 40-80 σελίδες ενός σχολικού βιβλίου την εβδομάδα. Τα μαθήματα αγγλικών, ειδικά η λογοτεχνία, ωστόσο, μπορεί να απαιτούν πολύ περισσότερο διάβασμα, νομίζω ότι η Kate Choppin τείνει να διαβάζεται πιο εύκολα από το Managerial Accounting Vol. 1). Προτιμώ τους τελικούς που είναι είτε έργο, δοκίμιο, είτε είναι κατ' οίκον (με ή χωρίς μέρος στην τάξη), οι μη αθροιστικοί τελικοί είναι επίσης οι καλύτεροι (αν μας έχετε ήδη δώσει 2 ενδιάμεσους περιόδους γιατί νιώθετε την ανάγκη για να μας δοκιμάσετε ξανά στο ίδιο υλικό, εκτός από κάποιο νέο υλικό;). Ένα καλό πρότυπο 90%-92%=A- και 93%-100%=A εκτιμάται οπωσδήποτε. Μισώ όταν ένας καθηγητής πιστεύει ότι η τάξη του είναι «καλύτερη» από το 99% των άλλων μαθημάτων και κάνει την κλίμακα βαθμολόγησης πιο δύσκολη: 88%-92%=B+, wtf; Απλώς χρησιμοποιήστε την κλίμακα που χρησιμοποιούν οι άλλοι καθηγητές στο τμήμα σας. Επίσης, εάν το μάθημα/το επιστημονικό σας αντικείμενο δεν προσφέρεται για τη συγγραφή δοκιμίων, μην μας ζητήσετε να γράψουμε ένα δοκίμιο για το διάολο, χάνουμε μόνο τον χρόνο μας και τον χρόνο σας. Μου αρέσει επίσης όταν ο καθηγητής μου είναι ενθουσιασμένος με το υλικό! Αν σε ενδιαφέρει, είναι πολύ πιο πιθανό να ακολουθήσω τον ενθουσιασμό σου. Μου αρέσει επίσης όταν ένας καθηγητής ενθαρρύνει διαφορετικές απόψεις (ακριβώς επειδή γέρνεις μονόπλευρα πολιτικά/κοινωνικά/οτιδήποτε δεν σημαίνει ότι κάνω και αν δεν το κάνω αυτό δεν σημαίνει ότι κάνω «λάθος»). Επίσης, βαθμολογήστε ουσιαστικά την εργασία για την ολοκλήρωση! Μισώ να παραδίδω δουλειές που έχω ολοκληρώσει και να παίρνω τον ίδιο βαθμό με τον νωθρό εκεί που απλώς βάζει μουντζούρες στο χαρτί. Τώρα αυτό δεν σημαίνει βαθμολογήστε την εργασία για την ακρίβεια, οι περισσότεροι μαθητές θα κάνουν τα πράγματα στραβά και αυτό είναι εντάξει, βαθμολογήστε την προσπάθεια όταν πρόκειται για την εργασία για το σπίτι. Επίσης, αναθεωρήστε τα προβλήματα εργασίας στην τάξη και δώστε παραδείγματα, αυτό βοηθάει πολύ! Είναι επίσης υπέροχο να αποθηκεύουμε παραδείγματα προηγούμενων έργων, μερικές φορές όταν μας ανατίθεται ένα έργο δεν έχουμε ιδέα από πού να ξεκινήσουμε και τα παραδείγματα βοηθούν. Αποφύγετε τα ομαδικά έργα, δεν υπάρχει τίποτα πιο σκληρά εργαζόμενοι μαθητές από το να συνδέουν τον βαθμό τους με κάποιο νωθρό που μπαίνει στην ομάδα τους. Αυτά είναι μερικά πράγματα που βρήκα ότι μου αρέσουν στα μαθήματά μου

Apple Ink

7 Μαρτίου 2008
  • 4 Σεπτεμβρίου 2008
ph0rk είπε: Δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς εννοείτε με αυτό, αλλά οι καθηγητές σας πρέπει να κοιτάξουν τις σημειώσεις κάποια στιγμή. Δεν κρατούν στο κεφάλι τους υλικό αξίας εξαμήνου για 1-4 μαθήματα. Ένας καλός δάσκαλος αλλάζει την ύλη του από χρόνο σε χρόνο για να παραμένει ενημερωμένος, ούτως ή άλλως.

Επιδιώκω να πάω νωρίς στην τάξη και ξεφυλλίζω τις ερωτήσεις συζήτησης που έχω γράψει νωρίτερα εκείνη την ημέρα και πιθανώς σημειώνω κι άλλες - είμαι εκεί κυρίως για να υποβάλω όποιες ερωτήσεις έχουν οι μαθητές πριν από το μάθημα, αλλά θα είμαι ανάθεμα αν στέκομαι εκεί και κοιτάζω τον τοίχο για δέκα λεπτά.

Ωστόσο, η μηχανική ανάγνωση από σημειώσεις στην τάξη είναι ανόητη - απλώς διανείμετε τις σημειώσεις και αφήστε τους να τις διαβάσουν στην ώρα τους.

Όχι, αυτό που εννοώ είναι ότι ένας επαγγελματίας εξηγεί με ρυθμό και μετά ξαφνικά διακόπτεται... για να κοιτάξει τις σημειώσεις του ενώ κάνει βόλτα στην τάξη και αφήνει τους μαθητές να αποφασίσουν τα βράδια τους και μετά μετά από 5-10 λεπτά... επιστρέφει ξαφνικά από τον τάφο και ξαναρχίζει τη διδασκαλία!

Ναι... μερικοί το κάνουν αυτό, ενώ κάποιοι μοιράζουν τις σημειώσεις τους εκ των προτέρων και μόνο εξηγούν... μερικοί μοιράζουν τις σημειώσεις τους μετά το μάθημα! σι

BoingoBongo

27 Απριλίου 2008
  • 4 Σεπτεμβρίου 2008
Οι συζητήσεις είναι σίγουρα πολύ καλύτερες από τις αυστηρές διαλέξεις. Αναγκάζουν τους πάντες να συμμετάσχουν και οι πληροφορίες φαίνεται να «κολλάνε».

Δεν μου αρέσουν πραγματικά οι διαλέξεις στο PowerPoint. Ξέρω ότι μερικές φορές πρέπει να χρησιμοποιηθούν, αλλά σας παρακαλώ, για την αγάπη του Θεού, κάντε το μοναδικό και ενδιαφέρον. Δεν μπορώ να πάρω άλλη μια παρουσίαση πληροφοριών με αντιγραφή/επικόλληση σε ένα βασικό πρότυπο γεμάτο τυπογραφικά λάθη. Ερασιτεχνική ώρα.

Σκεπτικιστής

macrumors Ivy Bridge
29 Ιουλίου 2008
Ο μακρινός ορίζοντας
  • 5 Σεπτεμβρίου 2008
nakamuramori2 είπε: τι μάθημα δίδαξε;

Σύγχρονη ιστορία; Πάντα μου άρεσε η ιστορία, αλλά την έκανε απολύτως καθηλωτική. Πάντα ήθελες να ακούσεις τι θα έλεγε για το θέμα της τάξης εκείνης της ημέρας.

Στην υγειά σας

Apple Ink

7 Μαρτίου 2008
  • 5 Σεπτεμβρίου 2008
Scepticalscribe είπε: Σύγχρονη ιστορία; Πάντα μου άρεσε η ιστορία, αλλά την έκανε απολύτως καθηλωτική. Πάντα ήθελες να ακούσεις τι θα έλεγε για το θέμα της τάξης εκείνης της ημέρας.

Στην υγειά σας

Είχα έναν καθηγητή κάποτε που δίδασκε Ιστορία! Ήταν περίπου 50 ετών και πολύ... ζωηρή, αλλά δεν έχω δει ποτέ κανέναν να διδάσκει Ιστορία έτσι και απλά ερωτεύτηκα το θέμα! Ήταν απλά υπέροχη και εξήγησε κάθε περιπλοκότητα με τέτοια μεγαλοψυχία που όλη η τάξη απλώς την άκουγε! Ήταν μια καταπληκτική εμπειρία!

Σκεπτικιστής

macrumors Ivy Bridge
29 Ιουλίου 2008
Ο μακρινός ορίζοντας
  • 6 Σεπτεμβρίου 2008
Η Apple Ink είπε: Δεν έχω αποφοιτήσει ακόμα, αλλά ακόμα:

Οι βαρετοί καθηγητές που είναι πολύ σοβαροί και χωρίς αστεία στην τάξη είναι σίγουρα εκτός!

Το να διαβάζεις σημειώσεις ανάμεσα σε ένα μάθημα είναι ΠΑΘΗΤΙΚΟ και καταλήγουμε να κοροϊδεύουμε τον καθηγητή και να μην τον παίρνουμε ποτέ πολύ στα σοβαρά!

Η έκφραση και η προφορά είναι πολύ σημαντική! Η μονοτονία με κάνει να αποκοιμιέμαι και η κακή προφορά στάζει την εικόνα του καθηγητή!

Τέλος..... Η αυτοπεποίθηση είναι πολύ πολύ απαραίτητη! Εάν ένας επαγγελματίας δεν έχει εμπιστοσύνη σε αυτό που διδάσκει, τότε η τάξη δεν θα ενδιαφέρεται για το τι προσπαθεί να διδάξει ο επαγγελματίας!

$2/100 μου

Η εμπιστοσύνη, η γνώση, το πνεύμα και η ενσυναίσθηση είναι όλα σημαντικά, συμφωνούνται, αλλά οι ακαδημαϊκοί συνήθως προσλαμβάνονται με βάση την έρευνά τους, τις δημοσιεύσεις τους, (τον τελευταίο καιρό) το είδος της χρηματοδότησης που μπορούν να προσελκύσουν. Στην πραγματικότητα, και είναι λυπηρό να το αναφέρω, η ικανότητα διδασκαλίας έρχεται στο τέλος της λίστας κατά την πρόσληψη, και αυτό είναι πολύ κρίμα γιατί αυτό θυμούνται οι μαθητές. Ωστόσο, να θυμάστε ότι το ατελές άτομο που έχετε μπροστά σας είναι συνήθως ειδικός στον τομέα του. δυστυχώς, πολύ συχνά, αυτό δεν περιλαμβάνει την ικανότητα διδασκαλίας - ή «απόδοσης» - μπροστά σε μια τάξη. Αν το πάρεις σε δάσκαλο, είναι τεράστιο μπόνους.

Κάποτε είχα έναν καθηγητή που ήταν το πιο ευχάριστο, αξιοπρεπές και ανθρώπινο άτομο στη σχολή. Ήταν ένας διάσημος λόγιος, ατελείωτα γενναιόδωρος με τον χρόνο του, την ενθάρρυνση του, την υποστήριξή του. αργότερα, όταν δίδαξα κάτω από αυτόν, έμαθα να εκτιμώ τις διανοητικές και ανθρώπινες ιδιότητές του. Μιλούσε άπταιστα έξι γλώσσες, αλλά, δυστυχώς, δεν μπόρεσε να διδάξει σε καμία από αυτές. Υπέφερε μπροστά σε μεγάλες ομάδες (αλλά τα πήγαινε καλά σε μικρές ομαδικές καταστάσεις όπου οι μαθητές εκτιμούσαν τις γνώσεις του και ασχολούνταν μαζί του.)

BTW, διαφωνώ με το σχόλιό σου για την ανάγνωση σημειώσεων μεταξύ των τάξεων. Μιλώντας εκ πείρας, δεν κουβαλάς κάθε λεπτομέρεια στο μυαλό σου από χρόνο σε χρόνο. πρέπει να ανανεώσετε τη μνήμη σας και η ανάγνωση σημειώσεων μεταξύ των τάξεων είναι ακριβώς ο τρόπος για να το κάνετε αυτό.

Ο richardjames είπε: Ο πραγματικός ενθουσιασμός δεν μπορεί να νικηθεί. Όταν ο δάσκαλος αγαπά το αντικείμενο και του αρέσει να το διδάσκει τότε είναι πολύ πιο εύκολο να το μάθεις. Το να είσαι ανεπαρκώς προετοιμασμένος είναι το χειρότερο, το να μην ξέρεις τις διαφάνειες επειδή δεν τις έχεις δει από τότε που έκανες την ίδια παρουσίαση πέρυσι δεν είναι καλό.

Ναι, συμφωνώ απόλυτα.

Ο Rhosfelt είπε: Είμαι δευτεροετής φοιτητής σχεδόν junior:


Να έχετε πόντους παρακολούθησης, ώστε οι άνθρωποι να παρακολουθούν το μάθημα.

Συνήθως το να έχεις σημειώσεις σε ppt ή pdf είναι ωραίο, απλά αν ένας μαθητής χάσει το μάθημα είναι πάντα πολύ ωραίο.

Προσπαθήστε να είστε αστείοι και να έχετε διασκεδαστικά έργα για να κάνουν οι μαθητές, ο καλύτερος τρόπος για να μάθετε είναι να αλληλεπιδράσετε με το θέμα. Πάντα δίνετε ένα email και ενθαρρύνετε να κάνετε ερωτήσεις μέσω αυτής της περίπτωσης που είναι πολύ ντροπαλοί για να το κάνουν στην τάξη.

Μόνο μερικές προτάσεις

Ξανά, οι φοιτητές είναι φοιτητές και τους λέω ότι είμαι αμειβόμενος δάσκαλος, όχι αστυνομικός. Είναι μεγάλα αγόρια και κορίτσια. Είναι στο χέρι τους να παρευρεθούν, το να έχεις επιλογές είναι μέρος του να είσαι ενήλικος. Σπάνια έχω πόντους παρακολούθησης εκτός και αν είναι η πολιτική του τόπου στον οποίο εργάζομαι.

Σημειώσεις, άλλες αφίσες περιφρονούν τους δασκάλους που διαβάζουν από σημειώσεις. ως μαθητής το έκανα κι εγώ. Ποτέ δεν θα έδινα σημειώσεις - για ένα, οι διαλέξεις μου τείνουν να είναι κουκκίδες και πρόσθετα σχόλια στα οποία μιλάω και προσθέτω - τα περισσότερα από αυτά είναι εντελώς χωρίς σενάριο (αλλά όχι απρογραμμάτιστα). Ούτως ή άλλως, προορίζονται να διαβάζουν πρωτότυπες πηγές, και έχουν σεμινάρια και ώρες γραφείου για να κάνουν ερωτήσεις. Συμφωνώ απόλυτα ενθαρρυντικές ερωτήσεις και συζητήσεις και γέλιο. μια καλή ατμόσφαιρα κάνει θαύματα.

ph0rk είπε: Δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς εννοείτε με αυτό, αλλά οι καθηγητές σας πρέπει να κοιτάξουν τις σημειώσεις κάποια στιγμή. Δεν κρατούν στο κεφάλι τους υλικό αξίας εξαμήνου για 1-4 μαθήματα. Ένας καλός δάσκαλος αλλάζει την ύλη του από χρόνο σε χρόνο για να παραμένει ενημερωμένος, ούτως ή άλλως.

Επιδιώκω να πάω νωρίς στην τάξη και ξεφυλλίζω τις ερωτήσεις συζήτησης που έχω γράψει νωρίτερα εκείνη την ημέρα και πιθανώς σημειώνω κι άλλες - είμαι εκεί κυρίως για να υποβάλω όποιες ερωτήσεις έχουν οι μαθητές πριν από το μάθημα, αλλά θα είμαι ανάθεμα αν στέκομαι εκεί και κοιτάζω τον τοίχο για δέκα λεπτά.

Ωστόσο, η μηχανική ανάγνωση από σημειώσεις στην τάξη είναι ανόητη - απλώς διανείμετε τις σημειώσεις και αφήστε τους να τις διαβάσουν στην ώρα τους.

Συμφωνώ γενικά με αυτό. Για την AppleInk για εξαιρετικούς καθηγητές ιστορίας, ο συνεργάτης που τιμούσα ως δάσκαλος μας έκανε να σιωπήσουμε, να ακούμε επίσης. Μερικές φορές, σταματούσα να γράφω, άφηνα το στυλό μου κάτω και απλώς άκουγα. Ήταν ένα ταξίδι που άξιζε. Και ναι, είχε σημειώσεις, τις οποίες συμβουλευόταν μερικές φορές, καθώς μιλούσε και περπατούσε κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
Στην υγειά σας

ravenvii

17 Μαρτίου 2004
Melenkurion Skyweir
  • 6 Σεπτεμβρίου 2008
Scepticalscribe είπε: Σύγχρονη ιστορία; Πάντα μου άρεσε η ιστορία, αλλά την έκανε απολύτως καθηλωτική. Πάντα ήθελες να ακούσεις τι θα έλεγε για το θέμα της τάξης εκείνης της ημέρας.

Στην υγειά σας

Ναι, είχα έναν καθηγητή ακριβώς σαν αυτόν.

Και μαντέψτε, είναι και καθηγητής ιστορίας! Χεε.

Αυτήν τη στιγμή, όλα τα μαθήματα μου είναι χάλια.*

*Είμαι στη Νομική Σχολή.

Σκεπτικιστής

macrumors Ivy Bridge
29 Ιουλίου 2008
Ο μακρινός ορίζοντας
  • 6 Σεπτεμβρίου 2008
Ο ravenvii είπε: Ναι, είχα έναν καθηγητή ακριβώς σαν αυτόν.

Και μαντέψτε, είναι και καθηγητής ιστορίας! Χεε.

Αυτήν τη στιγμή, όλα τα μαθήματα μου είναι χάλια.*

*Είμαι στη Νομική Σχολή.

Η Νομική Σχολή δεν πρέπει να είναι χάλια. το υλικό από μόνο του σε ορισμένες από τις περιπτώσεις είναι ξεκαρδιστικό και ένας καλός δάσκαλος θα πρέπει να μπορεί να τρέχει με αυτό και να το κάνει συναρπαστικό. (Σπούδασα νομικά για μερικά χρόνια και συμφωνώ ότι οι περισσότεροι δάσκαλοι ήταν απολύτως άθλιοι. Ποτέ δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί έπρεπε να γίνει αυτό, δεδομένου ότι ορισμένα από τα υλικά - νομολογία - ήταν επιτακτικά και ορισμένες από τις αρχές, συναρπαστικές . Εκτός από αδιάφορους δασκάλους, έτεινε επίσης να προσελκύει ενθουσιώδεις, φιλόδοξους και μάλλον χωρίς χιούμορ μαθητές, τουλάχιστον από την εμπειρία μου. Η ιστορία - τουλάχιστον στο κολέγιο - τείνει να προσελκύει πολύ καλούς δασκάλους και μαθητές που θέλουν να μάθουν ' πράγματα», που τα κάνει επίσης ενδιαφέροντα. Ίσως, είμαι προκατειλημμένος επειδή εγκατέλειψα τη νομική και έγινα καθηγητής ιστορίας.)
Στην υγειά σας