Αλλα

iPod touch Το πιο εύκολο jailbreak ποτέ - δεν απαιτείται υπολογιστής!

Κατάσταση
Δεν είναι ανοιχτό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Επόμενο

Πήγαινε στην σελίδα

ΠηγαίνωΕπόμενο τελευταίος Π

πλανητότητα

Πρωτότυπη αφίσα
11 Οκτωβρίου 2007
  • 28 Οκτωβρίου 2007
Χάρη στο hdm του Metasploit, είμαστε πλέον οπλισμένοι με τη γνώση του πώς να προσαρμόζουμε τα δικά μας exploit tiffs. Η βάση του με την αξιόπιστη εκτέλεση κώδικα έχει κάνει δυνατά καλύτερα jailbreak. Είναι ιδιαίτερα αξιοθαύμαστο για την παιδαγωγική λεπτομέρεια που επιτρέπει σε όλους να κατανοήσουν καλύτερα τις τεχνικές του και τα εσωτερικά της συσκευής.

Με βάση τη δουλειά του, δημιούργησα ένα tiff που κάνει εξ ολοκλήρου jailbreak το iPod, εγκαθιστά το Installer.app και το OpenSSH, μαζί με ένα εύκολο πρόγραμμα ενεργοποίησης/απενεργοποίησης που σας επιτρέπει να ενεργοποιείτε ή να απενεργοποιείτε τα SSH/SFTP/SCP τόσο για λόγους ασφαλείας όσο και για λόγους εξοικονόμησης μπαταρίας .

Το SummerBoard δεν είναι πλέον εγκατεστημένο, καθώς η πιο πρόσφατη έκδοση από το Installer.app λειτουργεί άψογα και δεν απαιτεί επεξεργασία.

Χρειάζεστε μια σχετικά σταθερή σύνδεση Wi-Fi για αυτό, καθώς το iPod σας θα λάβει μερικά megabyte πληροφοριών.

Έτσι, υπάρχουν τώρα δύο βήματα, ένα από τα οποία είναι προαιρετικό:

1. Επαναφέρετε και/ή ενημερώστε το iPod/iPhone σας σε ένα νέο αντίγραφο του υλικολογισμικού 1.1.1. Αυτό μάλλον δεν είναι απαραίτητο εάν δεν έχετε μπλέξει πολύ με το iPod σας.
2. Στο Safari στο iPod σας, επισκεφθείτε dn.vc/jb (ψευδώνυμο για http://www.slovix.com/touchfree/jb )

Το Safari θα καταρρεύσει μετά από μια στιγμή. Τίποτα δεν θα φαίνεται να συμβαίνει για περίπου 30 δευτερόλεπτα (άρα να είστε υπομονετικοί). Στη συνέχεια, το iPod θα επανεκκινήσει αυτόματα και θα σας κάνει jailbroken!

Είναι αρκετά όμορφο, κατά τη γνώμη μου, επειδή είναι εύκολο και ανεξάρτητο από την πλατφόρμα (δεν έχει σημασία αν τρέχετε Mac ή PC).

Αυτός θα είναι πιθανώς ο απλούστερος τρόπος... έως ότου η Apple διορθώσει την τρύπα ασφαλείας TIFF, γι' αυτό απολαύστε όσο μπορείτε.

Θα κάνω τον πηγαίο κώδικα διαθέσιμο σε οποιονδήποτε επικοινωνήσει μαζί μου. Είναι αρκετά ασήμαντο να στήνεις καθρέφτες.

Α, και P.S.: Μια κραυγή και στηρίγματα στον rezn που ήταν ο πρώτος που κατάφερε κάτι τέτοιο να λειτουργήσει. Η υλοποίησή μου είναι εντελώς ανεξάρτητη και πιο καθαρή (καθώς χρησιμοποιεί HTTP αντί να απαιτεί ακατέργαστο TCP και socat) IMHO, αλλά ήταν ο πρώτος και η επιτυχία του με ώθησε να φτιάξω το δικό μου.

Βίντεο με το πώς θα πρέπει να είναι η διαδικασία: http://www.youtube.com/watch?v=RHHPVhDfxT8 ρε

David G.

10 Απριλίου 2007


Αλάσκα
  • 28 Οκτωβρίου 2007
Είναι δυνατόν να γίνει αυτό και στη συνέχεια να αποκατασταθεί σε μια απολύτως ανέγγιχτη κατάσταση, τόσο πολύ δεν γνωρίζει και ακυρώνει την εγγύησή μου να το στείλω για οποιονδήποτε λόγο; Π

parrotheadmjb

4 Μαρτίου 2007
  • 28 Οκτωβρίου 2007
Ο David G. είπε: Είναι δυνατόν να γίνει αυτό και στη συνέχεια να αποκατασταθεί σε μια απολύτως ανέγγιχτη κατάσταση, τόσο πολύ ώστε δεν γνωρίζει και ακυρώνει την εγγύησή μου να το στείλω για οποιονδήποτε λόγο;

κάντε κλικ στην επαναφορά στο iTunes
Αντιδράσεις:Markgifford49 ντο

Κόριους

28 Οκτωβρίου 2007
  • 28 Οκτωβρίου 2007
γεια

δοκίμασα το http://www.slovix.com/touchfree/jb/ Η διεύθυνση URL στο ipod touch μου, το σαφάρι χάλασε και μετά το ipod επανεκκινήθηκε, μετά την επανεκκίνηση παραμένει παγωμένο στο λογότυπο της Apple. Δεν μπορώ να ξεπεράσω το λογότυπο και δεν μπορώ να μπω στη λειτουργία επαναφοράς, έκανα τούβλα στο ipod μου!

Οποιαδήποτε βοήθεια θα εκτιμηθεί.

Σας ευχαριστώ. ρε

dschiller

7 Μαΐου 2007
  • 28 Οκτωβρίου 2007
Το δοκίμασα αυτό μετά από πολλές ανεπιτυχείς προσπάθειες με άλλες μεθόδους (δείτε αυτό το νήμα) και είμαι στην ευχάριστη θέση να πω ότι πέτυχε! Αυτό είναι φανταστικό!

Συγχαρητήρια στον προγραμματιστή αυτού!

Στην υγειά σας
Δανιήλ Μ

mmfy

23 Οκτωβρίου 2007
  • 28 Οκτωβρίου 2007
Ο Κόριους είπε: Γεια

δοκίμασα το http://www.slovix.com/touchfree/jb/ Το URL στο ipod touch μου, το σαφάρι έπεσε και μετά το ipod επανεκκινήθηκε, μετά την επανεκκίνηση παραμένει παγωμένο στο λογότυπο της Apple. Δεν μπορώ να ξεπεράσω το λογότυπο και δεν μπορώ να μπω στη λειτουργία επαναφοράς, έκανα τούβλα στο ipod μου!

Οποιαδήποτε βοήθεια θα εκτιμηθεί.

Σας ευχαριστώ.

dschiller είπε: Το δοκίμασα αυτό μετά από πολλές ανεπιτυχείς προσπάθειες με άλλες μεθόδους (δείτε αυτό το νήμα) και είμαι στην ευχάριστη θέση να πω ότι λειτούργησε! Αυτό είναι φανταστικό!

Συγχαρητήρια στον προγραμματιστή αυτού!

Στην υγειά σας
Δανιήλ

Λοιπόν λειτουργεί ή όχι?? Π

πλανητότητα

Πρωτότυπη αφίσα
11 Οκτωβρίου 2007
  • 28 Οκτωβρίου 2007
Ο Κόριους είπε: Γεια

δοκίμασα το http://www.slovix.com/touchfree/jb/ Το URL στο ipod touch μου, το σαφάρι έπεσε και μετά το ipod επανεκκινήθηκε, μετά την επανεκκίνηση παραμένει παγωμένο στο λογότυπο της Apple. Δεν μπορώ να ξεπεράσω το λογότυπο και δεν μπορώ να μπω στη λειτουργία επαναφοράς, έκανα τούβλα στο ipod μου!

Οποιαδήποτε βοήθεια θα εκτιμηθεί.

Σας ευχαριστώ.

Η πρώτη επανεκκίνηση μπορεί να διαρκέσει έως και δύο λεπτά, οπότε να είστε υπομονετικοί. Εάν διακόψατε την επανεκκίνηση, ίσως χρειαστεί να κάνετε επαναφορά. (Υποθέτω ότι η συσκευή επανεκκινείται αυτόματα) ντο

coreybox

28 Οκτωβρίου 2005
  • 28 Οκτωβρίου 2007
λειτούργησε υπέροχα για μένα Ο

LGShepherd

27 Ιουνίου 2007
Teesside, Ηνωμένο Βασίλειο
  • 28 Οκτωβρίου 2007
Μόλις το έκανα και δουλεύει τέλεια!

Ωστόσο, έχω μια ερώτηση, πώς μπορώ να προσθέσω άλλες εφαρμογές σε αυτό; το πρόγραμμα εγκατάστασης έχει ένα σωρό από αυτά, αλλά θα ήθελα και τις εφαρμογές iphone στην αφή μου, πώς θα το έκανα αυτό;

ευχαριστώ
Λίαμ ρε

dschiller

7 Μαΐου 2007
  • 28 Οκτωβρίου 2007
Ο LGShepherd είπε: Μόλις το έκανα αυτό και λειτουργεί υπέροχα!

Ωστόσο, έχω μια ερώτηση, πώς μπορώ να προσθέσω άλλες εφαρμογές σε αυτό; το πρόγραμμα εγκατάστασης έχει ένα σωρό από αυτά, αλλά θα ήθελα και τις εφαρμογές iphone στην αφή μου, πώς θα το έκανα αυτό;

ευχαριστώ
Λίαμ

Χρήση iJailbreak για την εγκατάσταση των εφαρμογών iPhone θα μπορούσε δουλεύει, αν και δεν το έχω δοκιμάσει. Εάν το δοκιμάσετε, ενημερώστε μας εάν λειτουργεί.

Εκπλυμάτων

προς το
13 Ιανουαρίου 2005
Ανάμεσα σε γάτες, σκύλους και περιπλάνηση.
  • 28 Οκτωβρίου 2007
planetbeing είπε: Είναι πολύ όμορφο, κατά τη γνώμη μου, επειδή είναι εύκολο και ανεξάρτητο από την πλατφόρμα (δεν έχει σημασία αν τρέχετε Mac ή PC).

Ναι, συγχαρητήρια για την απλότητα. Αλλά το όμορφο δεν είναι αυτό που θα χαρακτήριζα ένα εντυπωσιακό, ευρέως τεκμηριωμένο ελάττωμα ασφαλείας.

Ο πιο αδύναμος φορέας για επίθεση είναι το ανθρώπινο στοιχείο. Οι άνθρωποι θέλουν πραγματικά εφαρμογές στο iPod touch και στο iPhone τους. Για μένα, αυτή δεν είναι μια κατάσταση που θα χαρακτήριζα «όμορφη». Π

πλανητότητα

Πρωτότυπη αφίσα
11 Οκτωβρίου 2007
  • 28 Οκτωβρίου 2007
Ο Lixivial είπε: Ναι, συγχαρητήρια για την απλότητα. Αλλά το όμορφο δεν είναι αυτό που θα χαρακτήριζα ένα εντυπωσιακό, ευρέως τεκμηριωμένο ελάττωμα ασφαλείας.

Ο πιο αδύναμος φορέας για επίθεση είναι το ανθρώπινο στοιχείο. Οι άνθρωποι θέλουν πραγματικά εφαρμογές στο iPod touch και στο iPhone τους. Για μένα, αυτή δεν είναι μια κατάσταση που θα χαρακτήριζα «όμορφη».

Οι αμυχές είναι όμορφες, οι ατέλειες όχι. Αν θέλετε να δείτε κάτι άσχημο, διαβάστε τις προδιαγραφές για το TIFF. Το ίδιο το γεγονός ότι και μόνο με την περιήγηση στον ιστότοπό μου, μπορώ να κάνω ό,τι θέλω στη συσκευή σας είναι προφανώς πολύ επικίνδυνο. Μόλις ελέγξω πλήρως τις ενημερώσεις κώδικα που είναι τώρα διαθέσιμες για αυτό το κενό ασφαλείας, θα τις εφαρμόσω αυτόματα. Προς το παρόν, παρά τις δυσοίωνες προειδοποιήσεις ορισμένων επαγγελματιών ασφαλείας, δεν έχει εμφανιστεί τίποτα κακόβουλο για να τους εκμεταλλευτεί. Ωστόσο, δεν είναι αδιανόητο ότι κάποιος μπορεί τελικά να σκεφτεί ότι το να έχει ένα botnet iPhone/iPod θα ήταν διασκεδαστικό. Χαχα.

Δεν είμαι πραγματικά σίγουρος για το τι καταλαβαίνεις από τη δεύτερη παράγραφο σου. Λέτε ότι τα άτομα που θέλουν εφαρμογές τρίτων δεν είναι «όμορφα»; Ποιος είσαι? Ο Steve Jobs?

Ή λέτε ότι, κατά κάποιο τρόπο, τα άτομα που θέλουν εφαρμογές τρίτων στη συσκευή τους είναι ευπάθειες ασφαλείας. Αυτό δεν είναι πραγματικά αλήθεια. Οι άνθρωποι είναι μόνο τρωτά σημεία ασφαλείας όταν ενεργούν με μη ασφαλείς τρόπους. Η χρήση της εκμετάλλευσης TIFF από μια γνωστή πηγή είναι εξίσου επικίνδυνη με την εγκατάσταση ενός προγράμματος από μια γνωστή πηγή. Τελικά, δεν είμαι ο BonzaiBuddy. Το να φροντίζετε να μην ανοίγετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή να επισκέπτεστε ιστότοπους από σκιερές πηγές θα εξακολουθεί να χρησιμεύει για την επαρκή προστασία των ασφαλών ατόμων προς το παρόν (αλλά όχι όταν το κακόβουλο λογισμικό αρχίζει να εμφανίζεται στην πραγματικότητα).

Η επιθυμία των ανθρώπων να έχουν εφαρμογές τρίτου κατασκευαστή τείνει να κάνει τα τρωτά σημεία ασφαλείας στο iPhone και το iPod touch να εμφανίζονται πιο γρήγορα από ό,τι συνήθως, λόγω της τεράστιας προσπάθειας που καταβάλλει η κοινότητα για να βρει ρωγμές στην πανοπλία και να τις ανοίξει. . Το να υποστηρίζεις ότι αυτό είναι κακό είναι σαν να υποστηρίζεις την ασφάλεια μέσω της αφάνειας. Εάν οι τρέχοντες χάκερ δεν βρουν αυτά τα προβλήματα ενώ αναζητούν τρόπους για να ενεργοποιήσουν εφαρμογές τρίτων και να τις δημοσιοποιήσουν, κάποιοι άλλοι θα πουλήσουν αυτές τις ευπάθειες σε spammers και κατόχους botnet.

Εν πάση περιπτώσει, μπορούμε και οι δύο να συμφωνήσουμε ότι τόσο το iPhone όσο και το iPod touch είναι επί του παρόντος θλιβερά όσον αφορά την ασφάλεια. Απλώς βρίσκω τα άλλα σχόλιά σας, μπερδεμένα.

evilgreg

13 Αυγούστου 2007
  • 28 Οκτωβρίου 2007
ΟΥΑΟΥ! Ωραία δουλειά σε αυτό το hack, και σε αντίθεση με τον τύπο που έκανε μερικές αναρτήσεις πάνω από εμένα, συμφωνώ μαζί σου ότι αυτό έγινε όμορφα. Αυτό θα γλιτώσει από ΠΟΛΛΑ άτομα από σοβαρούς πονοκεφάλους και ξέρω ότι αν πρέπει να επαναφέρω το iPod μου, θα χρησιμοποιήσω αυτή τη μέθοδο εξ ολοκλήρου. Συμβατό με το iPhone υποθέτω; Ο

λούπκα

30 Σεπτεμβρίου 2007
  • 28 Οκτωβρίου 2007
Έκανα το jailbreak μου με τον δύσκολο τρόπο πριν από μερικές εβδομάδες, αλλά είναι πολύ ωραίο να βλέπω κάτι τέτοιο. ΜΕ

ζαγκουντς

28 Οκτωβρίου 2007
  • 28 Οκτωβρίου 2007
Προβλήματα Jailbreaking

μπόρεσα να επισκεφτώ http://www.slovix.com/touchfree/jb/ στο σαφάρι. Όλα έδειχναν να λειτουργούν καλά. Το πρόγραμμα περιήγησης έκλεισε και το iphone επανεκκινήθηκε. Αλλά μετά την επανεκκίνηση, τίποτα δεν έχει αλλάξει. Οποιεσδήποτε προτάσεις? Μόλις πήρα το τηλέφωνο και μάλιστα έκανα επαναφορά. Π

πλανητότητα

Πρωτότυπη αφίσα
11 Οκτωβρίου 2007
  • 28 Οκτωβρίου 2007
zagnutts είπε: Μπόρεσα να επισκεφτώ http://www.slovix.com/touchfree/jb/ στο σαφάρι. Όλα έδειχναν να λειτουργούν καλά. Το πρόγραμμα περιήγησης έκλεισε και το iphone επανεκκινήθηκε. Αλλά μετά την επανεκκίνηση, τίποτα δεν έχει αλλάξει. Οποιεσδήποτε προτάσεις? Μόλις πήρα το τηλέφωνο και μάλιστα έκανα επαναφορά.

Χρησιμοποιείτε iPhone, σωστά; Είστε ενεργοποιημένος;

Επίσης, δοκιμάστε να επανεκκινήσετε ξανά τη συσκευή. Επίσης, δεν θα σας βλάψει αν προσπαθήσετε να επισκεφθείτε ξανά τη διεύθυνση url. Εάν αυτές οι ενέργειες δεν λειτουργούν, επιστρέψτε εδώ και πείτε μου γιατί είναι πραγματικά περίεργο. ντο

Κόριους

28 Οκτωβρίου 2007
  • 28 Οκτωβρίου 2007
Διέκοψα τη διαδικασία επανεκκίνησης μετά τη συντριβή του σαφάρι :S

Μπορώ να μπω στη λειτουργία επαναφοράς και ο υπολογιστής μου αναγνωρίζει και προσπαθεί να «επαναφέρει και ενημερώσει», αλλά το iTunes μου δίνει «Δεν ήταν δυνατή η επαναφορά του iPod. Δεν υπάρχει αρκετή διαθέσιμη μνήμη».

Είμαι κάπως χαμένος εδώ. J

jigimu

28 Οκτωβρίου 2007
  • 28 Οκτωβρίου 2007
Αυτό ήταν εύκολο!

Ναι δούλεψε μια χαρά χωρίς πρόβλημα!! Ευχαριστώ τον υπεύθυνο Geek ρε

dxerboy

28 Οκτωβρίου 2007
  • 28 Οκτωβρίου 2007
ΓΝΩΡΙΖΩ εκεί έξω: η τρίτη φορά ήταν η γοητεία για μένα. Πολύ γλυκό χακάρισμα. Στην υγειά σας! ΜΕ

ζαγκουντς

28 Οκτωβρίου 2007
  • 28 Οκτωβρίου 2007
planetbeing είπε: Χρησιμοποιείς iPhone, σωστά; Είστε ενεργοποιημένος;

Επίσης, δοκιμάστε να επανεκκινήσετε ξανά τη συσκευή. Επίσης, δεν θα σας βλάψει αν προσπαθήσετε να επισκεφθείτε ξανά τη διεύθυνση url. Εάν αυτές οι ενέργειες δεν λειτουργούν, επιστρέψτε εδώ και πείτε μου γιατί είναι πραγματικά περίεργο.

Χρησιμοποιώ iPhone αλλά δεν είμαι ενεργοποιημένος. Δοκίμασα να το επανεκκινήσω ξανά, αλλά τίποτα. μικρό

Shnoops

28 Οκτωβρίου 2007
  • 28 Οκτωβρίου 2007
γρήγορη ερώτηση

Τώρα ας πούμε ότι χρησιμοποιώ αυτό το expoilt για να λάβω την εφαρμογή εγκατάστασης και άλλα τέτοια. τώρα η wen apple ακούγεται το πιο πρόσφατο firmware θα μπορώ να κάνω επαναφορά και μετά να μπορώ να κάνω αναβάθμιση;

Εκπλυμάτων

προς το
13 Ιανουαρίου 2005
Ανάμεσα σε γάτες, σκύλους και περιπλάνηση.
  • 28 Οκτωβρίου 2007
planetbeing είπε: Ωστόσο, δεν είναι αδιανόητο ότι κάποιος μπορεί τελικά να σκεφτεί ότι το να έχει ένα botnet iPhone/iPod θα ήταν διασκεδαστικό.

Σκεφτόμουν περισσότερο σαν να καταστρέψω τη ζώνη βάσης ή να μπερδέψω το nvram (λειτουργία ενός χρήστη) -- παραμέτρους που μια επαναφορά *δεν* θα διορθώσει. Αλλά, ναι, κάθε κακόβουλη πρόθεση.

Εν πάση περιπτώσει, ζητώ συγγνώμη που μάλλον διάβασα λάθος το σχόλιό σας που παρέθεσα αρχικά. Απλώς βρίσκω ενδιαφέρον ότι σε αυτήν την περίπτωση -- που είναι ο ίδιος ο ορισμός της 'απομακρυσμένης εκτέλεσης κώδικα' -- οι αμυχές που βασίζονται σε αυτό το ελάττωμα επαινούνται με μεγάλο χειροκρότημα. Απλώς σκέφτομαι τι θα είχε συμβεί εάν αυτό ήταν ένα ελάττωμα του Mac OS X και αποκαλύφθηκε στο κοινό ως σημαντικό πρόβλημα με την libtiff από έναν ειδικό σε θέματα ασφάλειας.

planetbeing είπε: Δεν είμαι πραγματικά σίγουρος σε τι καταλαβαίνεις από τη δεύτερη παράγραφο σου. Λέτε ότι τα άτομα που θέλουν εφαρμογές τρίτων δεν είναι «όμορφα»; Ποιος είσαι? Ο Steve Jobs?

... Το να υποστηρίζεις ότι αυτό είναι κακό είναι σαν να υποστηρίζεις την ασφάλεια μέσω της αφάνειας.

Όχι, (η προοπτική) εφαρμογών τρίτων είναι ο λόγος που αγόρασα το iPhone μου στις 29 Ιουνίου.

Εν πάση περιπτώσει, έλεγα ότι η βαθιά επιθυμία των ανθρώπων για μια εύχρηστη μέθοδο jailbreak κάνει την κοινωνική μηχανική ακόμα πιο εύκολη από ό,τι είναι ήδη. Οι προοπτικές μιας συσκευής που διαθέτει και βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην κάμερα, το μικρόφωνο και το πληκτρολόγιο είναι ένα ορυχείο χρυσού δεδομένων. Δεν το έλεγα έχει ή θα συμβεί, αλλά περισσότερο από αυτό θα μπορούσε (το οποίο δηλώνει το αυτονόητο... προφανώς. ) Και δεν σας υπονοούσα ότι δημιουργήσατε ένα κακόβουλο λογισμικό, αλλά έδινα γενική προσοχή στο να ακολουθείτε τυφλά απλώς τις διακηρύξεις των ανθρώπων σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο θα κάνουν jailbreak το iPhone. Αυτό είναι όλο.

Δεν είχα σκοπό να παραβιάσω το νήμα σου, αλλά εγώ ο ίδιος δεν ήμουν ακριβώς σίγουρος τι εννοούσες με το αρχικό σου σχόλιο, γι' αυτό απάντησα εξαρχής. Συμφωνώ ότι αυτή η μέθοδος φαίνεται να είναι η πιο εύκολη εφαρμογή που έχω δει και θα επαναλάβω τα συγχαρητήριά μου για τις προσπάθειές σας. Π

πλανητότητα

Πρωτότυπη αφίσα
11 Οκτωβρίου 2007
  • 29 Οκτωβρίου 2007
Ο Lixivial είπε: Δεν είχα σκοπό να παραβιάσω το νήμα σου, αλλά εγώ ο ίδιος δεν ήμουν ακριβώς σίγουρος τι εννοούσες με αυτό το σχόλιο. Συμφωνώ ότι αυτή η μέθοδος φαίνεται να είναι η πιο εύκολη εφαρμογή που έχω δει, και θα επαναλάβω τα συγχαρητήριά μου για τις προσπάθειές σας.

Ω, όχι, είναι μια χαρά. Ήθελα απλώς να κάνω αυτά τα σημεία ούτως ή άλλως για λίγο και έπρεπε να τα βγάλω έξω, χαχα. Λυπούμαστε που το παραλάβατε! ρε

droogie69

29 Οκτωβρίου 2007
  • 29 Οκτωβρίου 2007
Γεια σας ευχαριστώ αυτό το έργο υπέροχο για μένα
μπόρεσα να το χακάρω, αλλά πώς μπορώ να επεξεργαστώ/προσθέσω το ημερολόγιό μου
και κάτι ακόμα πώς μπορώ να πάρω και εγώ την εφαρμογή σημείωσης ντο

Κόριους

28 Οκτωβρίου 2007
  • 29 Οκτωβρίου 2007
Κατάφερα να επαναφέρω το Ipod τελικά, θα δοκιμάσω ξανά το hack αργότερα.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Επόμενο

Πήγαινε στην σελίδα

ΠηγαίνωΕπόμενο τελευταίος
Κατάσταση
Δεν είναι ανοιχτό για περαιτέρω απαντήσεις.